ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65184
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۳۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته مبارک بسیج در مه ولات

دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفته مبارک بسیج در مه ولات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرمانده سپاه ناحیه سپاه و رئیس حوزه علمیه مه ولات  با خانواده های شهید ترشیزی و رحمانی دیدار به عمل آوردند. سرهنگ مقدم فرمانده سپاه مه ولات در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات، به مناسبت هفته مبارک بسیج، فرمانده سپاه ناحیه سپاه و رئیس حوزه علمیه مه ولات  با خانواده های شهید ترشیزی و رحمانی دیدار به عمل آوردند.

سرهنگ مقدم فرمانده سپاه مه ولات در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سرهنگ مقدم در پایان ضمن تقدیر از صبر و اسقامت مادران شهدا خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.