ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65198
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دفاع شهادت سردار خیرالله صمدی را تسلیت گفت

وزیر دفاع شهادت سردار خیرالله صمدی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ امیر حاتمی در پیامی شهادت سومین شهید مدافع حرم استان زنجان، خیرالله صمدی را تبریک و تسلیت گفت.در متن این پیام آمده است؛ ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ امیر حاتمی در پیامی شهادت سومین شهید مدافع حرم استان زنجان، خیرالله صمدی را تبریک و تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است؛
ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
درود و سلام خدا و رسولش بر خیل شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی، سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدای مدافع حرم و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که با ادای تکلیف در صیانت از شجره طیبه ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر لب های همیشه منتظر کاشته بود.
حماسه آفریدند؛ حماسه ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه های استوار مردان این سرزمین الهی می درخشد.
مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس، جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان قسم خورده ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را بارور نمودند.
اگرچه خبر آسمانی شدن این سردار بزرگ اسلام برای خانواده معظم ایشان و بازماندگان سخت است ولی ایران اسلامی به ویژه دیار غواصان دریادل زنجان برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، بهترین فرزندانش را در جبهه دفاع از حریم ولایت و نبرد با یزیدیان تکفیری نثار کرده است.
اینجانب شهادت سرباز رشید اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت (ع)، سردار خیرالله صمدی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) و نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم متدین و شهیدپرور زنجان به ویژه خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز، عفو درجات، برای همرزمان غیورش، صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسئلت دارم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی
8068
دریافت و انتشار: اسماعیل جهانبخش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.