ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65236
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۲۱
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر کمک‌های ایران نبود پیروزی بر داعش محقق نمی‌شد

اگر کمک‌های ایران نبود پیروزی بر داعش محقق نمی‌شد

نیروهای مقاومت در عراق و سوریه پس از چندین سال مبارزه با تروریست های تکفیری داعش موفق شدند به حکومت و خلافت خودخوانده تروریست ها در این دو کشور پایان دهند و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در روزهای گذشته با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی بر این گروه تکفیری […]

نیروهای مقاومت در عراق و سوریه پس از چندین سال مبارزه با تروریست های تکفیری داعش موفق شدند به حکومت و خلافت خودخوانده تروریست ها در این دو کشور پایان دهند و سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در روزهای گذشته با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروزی بر این گروه تکفیری را اعلام کردند. بر همین اساس نیز خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم با «کریم النوری» سخنگوی امنیتی الحشد الشعبی عراق گفت‌وگو کرده است.

سخنگوی امنیتی الحشد الشعبی در ابتدا درباره اهمیت پیروزی بر تروریست های داعش در عراق و سوریه تصریح کرد: طبیعتا پیروزی ما بر داعش پیروزی بر پروژه اسرائیلی-آمریکایی در عراق برای تجزیه منطقه است و این پیروزی مانع از حضور داعش در منطقه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی شد. همچنین بدترین و وحشی ترین قدرت نظامی یعنی داعش را شکست دادیم و اگر فتوای مرجعیت و دلاوری های الحشد الشعبی و کمک های استشاری ایران نبود، این هدف بزرگ محقق نمی شد.

وی در ادامه درباره نقشه های احتمالی حامیان تروریسم برای آینده منطقه نیز تاکید کرد: پایان داعش به معنای پایان تروریسم نیست و احتمال دارد کشورهایی که از وجود تروریست ها بهره می برند، گروه جدیدی ایجاد و یا اینکه داعش را در قالب جدیدی فعال کنند. بنابراین ما باید علاوه بر اقدامات اطلاعاتی، با کشورهای منطقه نیز هماهنگی هایی را داشته باشیم. به صورت کلی پیروزی بر داعش در عراق و سوریه در حقیقت پیروزی اراده ملت ها و دولت ها بود.

کریم النوری درباره نقش آیت الله سیستانی و الحشد الشعبی در کسب این پیروزی و برنامه نیروهای مردمی برای آینده نیز بیان داشت: بر هیچ کس پوشیده نیست که نقش فتوای مرجعیت تاثیر بزرگی داشت و نیروهای الحشد الشعبی نیز این فتوا را به منصه ظهور رسانده و اجرا کردند. معتقدم که در مرحله آتی به حضور الحشد الشعبی بیش از پیش نیاز است. زیرا یک نیروی باتجربه و آموزش دیده است و باید از توان مبارزاتی آن که داعش را به شکست کشاند، استفاده کرد.

وی در خصوص نقش ایران و سردار سلیمانی در کسب این پیروزی این گفت: نقش ایران در کمک استشاری و همراهی با عراق در برابر تروریسم مشهود است و در رأس آن ها نیز حاج قاسم سلیمانی قرار دارد که در عرصه میدانی بسیار پررنگ بودند. ما نیز از نقش ایران تشکر می کنیم.

سخنگوی الحشد الشعبی در پایان درباره اینکه آیا این پیروزی زمینه را برای تشکیل «الحشد الاسلامی» به منظور آزادسازی فلسطین فراهم کرد نیز اظهار داشت: برخی کشورهای عربی در منطقه نسبت به الحشد الشعبی کینه دارند و اگر تجربه الحشد الشعبی در این کشورها اجرا شود، اسرائیل نابود خواهد شد. اقداماتی که طی چهار سال علیه عراق انجام شد، در طول 60 یا 70 سال اخیر علیه اسرائیل صورت نگرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.