ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65238
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۲۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور مقتدرانه بسیجیان در راستای سازندگی/ پایان حکومت خودخوانده داعش نشان از حضور فرزندان این مرز و بوم است+ تصاویر

حضور مقتدرانه بسیجیان در راستای سازندگی/ پایان حکومت خودخوانده داعش نشان از حضور فرزندان این مرز و بوم است+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون عصر روز گذشته یادواره شهیدان حمیدرضا حسین بر، لعل بخش آرام، اکبر درزاده و محمد امین سپاهی با حضور فرماندار سراوان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهد و جمعی از مسئولین ادرات و بسیجیان در گلزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون عصر روز گذشته یادواره شهیدان حمیدرضا حسین بر، لعل بخش آرام، اکبر درزاده و محمد امین سپاهی با حضور فرماندار سراوان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهد و جمعی از مسئولین ادرات و بسیجیان در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

درویش نارویی فرماندار سراوان در این یادواره با اشاره به شرایط اوایل انقلاب در کشور و عدم اقتدار لازم ارتش در آن زمان، گفت: امام خمینی (ره)  شرایط را به خوبی درک کردند که بهترین مولفه قدرت در میان مردم باشد و فرمان تشکیل بسیج ملت ایران برای دفاع از مرزهای کشور را صادر کردند و این فرمان در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی با بیان کارکردهای مختلف بسیج در مسائل مختلف و ابعاد متفاوت، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری را  از خود نشان دادند که سهم قابل توجهی از موفقیت ها در این دوران متعلق به این گروه از جامعه است.

فرماندار سراوان گفت: امروز در جای جای ایران اسلامی گلزارهایی مشاهده می شود که مشهود عطر جوانان برومند در خاک خفته این مرز و بوم است که برای دفاع از سیانت و تمامیت ارضی کشور جانانه دفاع کردند.

نارویی بالاترین نقش بسیج را در جبهه های نبرد علیه دشمن برشمرد و اضافه کرد: بسیجیان پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، در حوزه های مختلف مانند سازندگی حضور مقتدرانه خود را به نمایش گذاشته اند.

وی پایان حکومت خوخوانده داعش در کشورهای اسلامی را نشان از حضور فرزندان این مرز و بوم برشمرد که در مکتب بسیج تربیت یافته اند و بسیج را نهادی دانست که جوانان این کشور را به لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به تعالی می رساند.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: سردار بزرگ اسلام، منطقه و خاورمیانه؛ سردار سلیمانی توانست با یک حرکت جانانه و یک بسیج همه جانبه مردمی، اکثر کشورهای اسلامی را در مسیر مبارزه با داعش هماهنگ کند که امروز طعم شیرین این پیروزی به کام ملت های منطقه رسیده است.

شایان ذکر است در پایان مراسم، حضار ضمن قرائت فاتحه مزار شهدا را با گلاب عطر افشانی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.