ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65272
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای آبروی محله نکا برگزار شد

یادواره شهدای آبروی محله نکا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه نکا در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و در برابر جانفشانی شهدا نمی‌توانیم آن طور که شایسته است، کاری در خور شأن و مقام انجام دهیم.سید ابراهیم شریفی افزود: تلاش همه ما باید نهادینه کردن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه نکا در این مراسم گفت: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و در برابر جانفشانی شهدا نمی‌توانیم آن طور که شایسته است، کاری در خور شأن و مقام انجام دهیم.
سید ابراهیم شریفی افزود: تلاش همه ما باید نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و تربیت جوانان و نسل انقلابی است تا در راستای ارزش‌ها گام بردارند.
وی اظهار کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری با ترفندهای مختلف و جنگ فرهنگی به مقابله با فرهنگ دینی و ارزشی ما وارد شده است و باید با تقویت ارزش ها با دشمن مبارزه و مقابله شود.
فرمانده سپاه ناحیه نکا همچنین با بزرگداشت هفته بسیج به اجرای بیش از یکهزار برنامه در هفته بسیج شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار ‘ بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی’ است که با هدف بصیرت افزایی با قوت در حال برگزاری است.
شریفی، در پایان با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند؛ هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا به جامعه عنوان کرد.
شهرستان 120 هزار نفری نکا در شرق مازندران واقع شده که بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.