ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65274
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
استاندار هرمزگان: عظمت و پیشرفت کشور در گرو پیوند مردم و رهبری است

استاندار هرمزگان: عظمت و پیشرفت کشور در گرو پیوند مردم و رهبری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فریدون همتی جمعه شب در یادواره شهدای هرمز ویژه شهید ‘فاطمه نیک’ ضمن گرامیداشت یاد شهیدان هرمز و نیز شهیدان مدافع حرم ‘محسن حججی’ و ‘عبدالحمید سالاری’ افزود: دشمن بداند که مردم ایران همچنان در صحنه حاضرند و به برکت خانواده های شاهد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، فریدون همتی جمعه شب در یادواره شهدای هرمز ویژه شهید ‘فاطمه نیک’ ضمن گرامیداشت یاد شهیدان هرمز و نیز شهیدان مدافع حرم ‘محسن حججی’ و ‘عبدالحمید سالاری’ افزود: دشمن بداند که مردم ایران همچنان در صحنه حاضرند و به برکت خانواده های شاهد، فرهنگ شهدا هر روز در این جامعه بازتولید می شود.
وی به توطئه های مختلف دشمن در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس برخی کشورهای منطقه با دلارهای نفتی خود کنار توطئه های اسرائیل و امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند و امروز نیز همان شیوه پیشین را دنبال می کنند.
همتی ادامه داد: جدیدترین توطئه خبیثانه استکبار جهانی و کشورهای دست نشانده آن در منطقه ایجاد و حمایت از داعش بود که معرفت مردم ایران، بصیرت مردم منطقه و الگو قرار دادن جمهوری اسلامی توسط آن ها، زبونی دشمن را رقم زد و عراق و سوریه از وجود گروه های تروریستی پاک شد.
وی گفت: دشمن در آخرین توطئه خود به صورت همزمان تحریم، ایران هراسی، اسلام هراسی و گروه های تکفیری از جمله داعش را ایجاد کرد اما ملت ایران به برکت خون شهدا و با سرافرازی از این توطئه عبور کرد و در تمام جبهه ها پیروز میدان شد.
استاندار هرمزگان افزود: استکبار جهانی پس از شکست در این توطئه ها قصد داشت یک اسرائیل جدید در دل ملت های اسلامی به وجود بیاورد اما رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و پایداری مردم این توطئه را نیز خنثی کرد.
وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم و امثال شهیدان حججی ها و سالاری ها نشان دادند که نسل دوم و سوم انقلاب نیز همچون نسل اول آن پیرو محور ولایت و آماده جانفشانی در راه حفظ انقلاب هستند.
همتی همچنین با اشاره به بازدید از جزیره هرمز گفت: مشکلات و استعدادهای جزیره شناسایی شده و اقداماتی برای توسعه گردشگری اجرایی می شود.
وی به تخصیص 200 میلیارد ریال به جزیره هرمز طی هفته های آتی اشاره و تصریح کرد: با اجرایی شدن برخی طرح های عمرانی جزیره، بخشی از مشکلات مردم حل می شود.
فرماندار قشم نیز در این مراسم گفت: شهدا رضای خداوند را بر زندگی دنیوی ترجیح دادند و با شناخت کامل در راه دفاعی مقدس گام نهاده، شهادت را انتخاب کردند و عزت ابدی را رقم زدند.
علیرضا نصری افزود: به واسطه دلاوری ها و شهامت ها و شهادت های شهیدان مدافع حرم است که غفلت ها از بین رفت و فرهنگ دفاع مقدس بار دیگر احیا شد.
مراسم یادبود 37 شهید دفاع مقدس جزیره هرمز ویژه شهید ‘فاطمه نیک’ با حضور خانواده های شهیدان مدافع حرم ‘محسن حججی’ و ‘عبدالحمید سالاری’، استاندار هرمزگان، فرماندار قشم، سردار ‘علی عظمایی’ فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه و دیگر مسئولان شهرستان قشم و حدود 2 هزار نفر از مردم در جزیره هرمز برگزار شد.
جزیره هرمز با یک هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت، حدود 6 هزار نفر جمعیت دارد و با فاصله 8 کیلومتری از جنوب بندر عباس در تنگه هرمز قرار دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
نگارش: حسین آزادمنجیری
7500

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.