ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65302
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۲۹
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
یونیسف: 23 هزار نوزاد یمنی طی سال گذشته میلادی کشته شدند

یونیسف: 23 هزار نوزاد یمنی طی سال گذشته میلادی کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یونیسف افزوده است: در سال 2016 چهار هزار و 272 مادر و 23 هزار نوزاد به دلایلی که می شد از آن پیشگیری کرد، کشته شدند.یونیسف اضافه کرده است: این نهاد بین المللی راهبرد جدیدی را برای حمایت از مادران و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یونیسف افزوده است: در سال 2016 چهار هزار و 272 مادر و 23 هزار نوزاد به دلایلی که می شد از آن پیشگیری کرد، کشته شدند.
یونیسف اضافه کرده است: این نهاد بین المللی راهبرد جدیدی را برای حمایت از مادران و نوزدان یمنی اتخاذ کرده است.
بر اساس این راهبرد جدید، واحدهای بهداشتی و درمانی برای حمایت و مراقبت از نوزادان بیمار در نظر گرفته خواهد شد تا این کودکان بتوانند به صورت طبیعی رشد کنند.
پیشتر صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد شامگاه در بیانیه ای اعلام کرده بود: بیش از 400 هزار کودک یمنی به خاطر سوء تغذیه شدید با خطر مرگ مواجه هستند.
در همین حال دیوید بیسلی' مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد ائتلاف عربی به سرکردگی سعودی را مسئول فاجعه بزرگ و تشدید درگیری ها در یمن و نابسامانی اوضاع انسانی در این کشور عنوان کرده بود.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی یمنی ها شده است.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.