ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6531
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۴:۴۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
هنرمندان سرخ‌رود، فاتح جام فوتسال مدافعان حرم محمودآباد شدند

هنرمندان سرخ‌رود، فاتح جام فوتسال مدافعان حرم محمودآباد شدند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در نخستین دوره مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم شهرستان محمودآباد که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور 6 تیم هنرهای تجسمی، اداره ارشاد، هنرمندان تئاتر، هنرمندان سرخ‌رود، اصحاب رسانه و خبرنگاران، و آموزشگاه موسیقی شهرستان محمودآباد […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در نخستین دوره مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم شهرستان محمودآباد که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور 6 تیم هنرهای تجسمی، اداره ارشاد، هنرمندان تئاتر، هنرمندان سرخ‌رود، اصحاب رسانه و خبرنگاران، و آموزشگاه موسیقی شهرستان محمودآباد برگزار تیم هنرمندان بخش سرخ‌رود فاتح جام شد.

در آخرین دیدار این دوره مسابقات پنج‌شنبه شب تیم هنرمندان سرخ‌رود به مصاف هنرمندان تئاتر شهرستان رفت که با پیروزی قاطع 6 بر صفر فاتح جام شد.

 تیم فوتسال هنرمندان سرخ‌رود با بازی یاسر پارسی، حمید یونسی، قاسم غلامی، فاضل پروین، رضا رضازاده، محمد اکبرزاده، و با حضور نواب صادقی به سرپرستی الیاس حقیقی حضور پیدا کردند که با بازی‌های زیبا و به ثمر رساندن 17 گل و تنها 2 گل خورده به مقام قهرمانی دست یافتند.

قضاوت این دوره از مسابقات را آقایان سید مهرداد محمدیان، علی‌اصغر خلیلی و سعید ملکی بر عهده داشتند.

امیر امیرنیا در آیین تجلیل از تیم برتر ضمن قدردانی از همه فعالان این بازی‌ها را بهانه‌ای برای افزایش صلح و دوستی و ایجاد فضایی شاد مفرح دانست.

وی درباره نامگذاری مسابقات به جام مدافعان حرم گفت: وظیفه خطیری که شهدا بر گردن ما دارند موظف هستیم تا هر لحظه یاد آنها را زنده نگه داریم.

امیرنیا ابراز امیدواری کرد: به‌زودی و با برنامه‌ریزی تیم منسجمی از هنرمندان تشکیل خواهیم داد تا به‌صورت مستمر فعالیت داشته باشد و بتوانیم با شهرهای مختلف و از جمله تیم هنرمندان تهران مسابقه‌ای را برگزار کنیم.

الیاس حقیقی سرپرست تیم ویشار هنرمندان سرخ‌رود به نمایندگی کاپ پیروزی را به خانواده شهید خانزاده نخستین مدافع حرم شهرستان تقدیم کرد.

انتهای پیام /86038/ر30/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن