ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65312
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۱۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که فتنه خط قرمز رهبری و امت حزب‌الله است چراکه سران فتنه و حامیان آنها خواسته یا ناخواسته در اوج بی‌بصیرتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که فتنه خط قرمز رهبری و امت حزب‌الله است چراکه سران فتنه و حامیان آنها خواسته یا ناخواسته در اوج بی‌بصیرتی و غرور ناشی از مستی رسیدن به قدرت، به دنبال از بین بردن اصل نظام جمهوری اسلامی بودند.
وی افزود: آن کسانی که به دنبال این هستند فتنه سال 88 را در حد یک دعوای خانگی تنزل بدهند یا خائن و یا افراد فاقد بصیرت هستند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر تصریح کرد: البته اگر یک دعوای خانوادگی هم باشد، دلیل بر بی‌اهمیت بودن آن نیست، چون اگر در یک خانواده یک فرزند ناخلف وجود داشته باشد که به امنیت و عزت یک خانواده آسیب برساند، باید مورد برخورد قاطع خانواده قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شکست داعش نتیجه دیپلماسی مقاومت بود، بیان کرد: امروز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با دیپلماسی مقاومت مقابل گروه تکفیری تا دندان مسلح داعش که دست‌نشانده رژیم صهیونیستی ملعون و آمریکای جنایتکار بود به پیروزی رسید و این دیپلماسی موجب افتخار ایران اسلامی است و باید این پیروزی بزرگ را به خانواده شهدای حرم تبریک گفت.
امام جمعه جیرفت اظهارکرد: نام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز با افتخار در کشور عراق برده می‌شود و این نتیجه دیپلماسی مقاومت است.
حجت‌الاسلام سعادف‌فر با بیان اینکه سردار حاج‌قاسم سلیمانی به وعده خود عمل و داعش را نابود کرد، گفت: با روحیه این جوانان مؤمن و بسیجی، پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زنیم.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی دیپلماسی مقاومت و لیبرالی را تجربه کردند، بیان کرد: امروز مردم به دیپلماسی مقاومت ایمان آورده‌اند، زیرا به گفته رهبر معظم انقلاب هزینه مقاومت کمتر از هزینه مذاکره و سازش است.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دیپلماسی مقاومت با تکیه بر توان داخلی مقابل دشمنان ایستادگی و دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند، زیرا با دشمن تا دندان مسلح نمی‌توان با زبان مذاکره صحبت کرد.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر عنوان کرد: بینش اول یعنی تکیه بر توان داخلی و بینش دوم تکیه بر خارج است که تجربه نشان داده بینش اول موفق و بینش دوم شکست خورده است.
وی عنوان کرد: از امروز تا روز برپایی 9 دی 36 روز وقت است و دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی کنند تا این آیین هر چه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شود.
امام جمعه جیرفت گفت: در روایات داریم که گناه شیعیان همچون یک سیلی بر صورت امام زمان نواخته می‌شود و دل آن حضرت را اندوهگین می‌کند، بیایید به خاطر تسلی دل حضرت ولیعصر(عج) دست از گناه برداریم.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر بیان کرد: مدیران ما بدانند بیت‌المال در اختیار آنها و تمام ساعتی که باید در خدمت مردم باشید فردای قیامت مورد محاسبه و بازخواست قرار می‌گیرد.
وی اظهارکرد: با ابراز تأسف برخی‌ها برای رسیدن به رزق و روزی از اعمال واجب کناره‌گیری می‌کنند و حتی کار حرام انجام می‌دهند حال آنکه خداوند رزق و روزی همه را ضمانت کرده است.
امام جمعه جیرفت تأکید کرد: اگر کسی خانه‌ای را با پولی که خمس آن داده نشده است بسازد خواندن نماز در آن خانه باطل است و خوردن غذایی که از مال خمس داده نشده باشد حرام است.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.