ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65313
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۱۰
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

پایه اصلی بسیج اخلاص است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی، امام‌ جمعه یزدان‌آباد زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اینکه گروه داعش دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیست بود، گفت: شکست کامل داعش موجب خوشحالی جوامع اسلامی شده است.وی تصریح کرد: رشادت‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی، امام‌ جمعه یزدان‌آباد زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اینکه گروه داعش دست‌پرورده آمریکا و رژیم صهیونیست بود، گفت: شکست کامل داعش موجب خوشحالی جوامع اسلامی شده است.
وی تصریح کرد: رشادت‌ها و مقاومت سرداران و سربازان، حزب‌الله به‌ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل حکومت خودخوانده داعش موجب نابودی داعش در منطقه شده است.
امام‌ جمعه یزدان‌آباد زرند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: پنجم آذر روزی است است که بسیج به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد و در واقع بسیج به معنای واقعی یعنی تفکر است و پایه اصلی آن اخلاص است.
حجت‌الاسلام سهرابی خواستار افزایش خدمت‌رسانی مسئولان به مردم شد و تکمیل جاده منتهی به اسماعیل‌آباد و راه‌اندازی امداد جاده‌ای حوالی روستاهای سنگ شعبجره و سیریز را خواسته مردم منطقه دانست.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.