ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65329
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۴:۲۹
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی نامه شهید جهانی

زندگی نامه شهید جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه «دفاع مقدس» روزبه روز بالنده‌تر شد و چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن سربلند شودو دشمن را متقاعد کند که در محاسباتش دچار اشتباهی بزرگ شده است .در میان تمام دفاعیاتی که توسط انسان در […]

زندگی نامه شهید جهانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه «دفاع مقدس» روزبه روز بالنده‌تر شد و چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن سربلند شودو دشمن را متقاعد کند که در محاسباتش دچار اشتباهی بزرگ شده است .در میان تمام دفاعیاتی که توسط انسان در برابر هجمه‌های گوناگون صورت می‌گیرد، مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین آنها دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است. شما می توانید زندگی یکی از این شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید بهمن جهانی در سال 1345 در شهرستان ارومیه در یک خانواده مذهبی دیده به دنیا آمد، سال اول دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به دنبال پایگاه و جبهه رفت در پایگاه نادر علیزاده فعالیت می کرد.
برای امدادگری عازم منطقه حاج عمران شد و بعد از مدتی با مهدی مهرام و جواد قریشی به جبهه رفت. سرانجام در تاریخ 62/12/20 در جزایر مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

فراز از وصیت نامه شهید جهانی 

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به حضور صاحب الزمان و امید همه مستضعفان حضرت مهدی (عج )

من کسی نیستم که بتوانم به این امت چیزی بگویم فقط ازشما می خواهم که به فکر اسلام باشید و در فکر هوا و هوس دنیا نباشید و شما خانواده عزیزم بعد از رفتن من ناراحت نباشید و اگر گریه می کنید برای شهیدان دیگر گریه کنید و سعی کنید جلوی دشمنان اسلام گریه و زاری نکنید و در مقابل آنان مانند کوه استوار باشید و خوشحال باشید که فرزند خود را در راه اسلام داده اید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.