ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65340
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۴:۴۹
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبر ازبکستانی گروه داعش در جوزجان بازداشت شد

رهبر ازبکستانی گروه داعش در جوزجان بازداشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی این ولایت، «شیرزاد انوروف»، رهبر اوزبکستانی گروه داعش را که در بخش تمویل و تجهیز این گروه فعالیت داشت، بازداشت کرده اند. محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان گفت: پلیس این ولایت در […]

رهبر ازبکستانی گروه داعش در جوزجان بازداشت شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی این ولایت، «شیرزاد انوروف»، رهبر اوزبکستانی گروه داعش را که در بخش تمویل و تجهیز این گروه فعالیت داشت، بازداشت کرده اند.

محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان گفت: پلیس این ولایت در نیتجۀ بازرسی در ایست‌های شهر شبرغان رهبر گروه داعش را که از بخارای اوزبکستان می باشد باداشت کرده است.

به گفتۀ سخنگوی والی جوزجان، شیرزاد انوروف یکی از چهره‌های خطرناک گروه داعش در ولسوالی‌های درزاب و قوش‌تپۀ جوزجان می‌باشد که هنگام سفر به مکان نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی این ولایت بازداشت شد.

سخنگوی والی جوزجان می‌افزاید: این رهبر گروه داعش در بازرسی‌های نخستین اعتراف کرده که در صفوف گروه داعش به عنوان رهبر این گروه فعالیت داشته و پیش از این هم با نام‌های مستعار چندین بار به اوزبکستان و پاکستان سفر کرده است.

گروه داعش تاکنون در این باره چیزی نگفته است. جوزجان در شمال افغانستان از ناامن ترین ولایت ها است که داعش در آن حضور برجسته دارد.

شهروندان این ولایت همواره از ناامنی و حضور گستردۀ این گروه شکایت کرده اند؛ در آخرین مورد گروه داعش ده‌ها خانه را در ولسوالی درزاب به آتش کشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.