ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65344
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۰۳
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
مشکلات بیمه ای رانندگان وانت قزوین را پیگیری می کنیم

مشکلات بیمه ای رانندگان وانت قزوین را پیگیری می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رانندگان وانت بار استان قزوین با انتقاد از مشکلات بیمه ای ایجاد شده برای خود با حضور نمایندگان استان خواستار پیگیری و حل آنها از سوی مسئولان شدند. در گردهمایی رانندگان که جمعه شب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قزوین برگزار شد داود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، رانندگان وانت بار استان قزوین با انتقاد از مشکلات بیمه ای ایجاد شده برای خود با حضور نمایندگان استان خواستار پیگیری و حل آنها از سوی مسئولان شدند.

در گردهمایی رانندگان که جمعه شب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) قزوین برگزار شد داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت درگذشتگان زلزله اخیر اظهارداشت: با تسلیت جان باختن عده ای از هموطنان در زلزله کرمانشاه با خیل کمک های مردمی شاهد ایثارگری مردم هستیم که همچون گذشته در ابراز همدردی و کمک رسانی سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد ساماندهی امور آسیب دیدگان باشیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تبریک شکست داعش در کشورهای منطقه افزود: به لطف الهی شاهد فروپاشی داعش و شکست این گروه تروریستی در کشورهای عراق و سوریه هستیم و جا دارد ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم از سردار سلیمانی به عنوان فرمانده شجاع کشور تشکر کنیم که این افتخار را موجب شدند و شر داعش را از منطقه دفع کردند.

حمل و نقل در اقتصاد کشور تاثیرگذار است

وی اضافه کرد: در شرایطی که حمل و نقل در اقتصاد استان و کشور تاثیرگذار است باید مشکلات آنها هم حل شود و رانندگان نگران بیمه و معیشت خود نباشند.

محمدی گفت: بخشی از مشکلات بیمه ای و قطع سوبسید رانندگان در حیطه مسئولان کشوری است که باید در تهران آن را پیگیری کنیم و بخشی که محلی است در استان با همکاری مدیر کل تامین اجتماعی آن را حل می کنیم.

وی یادآورشد: رانندگان خانواده بزرگی هستند که در اقتصاد نقش مهمی دارند و قادرند حتی بانک تخصصی داشته باشند و به نظر می رسد می توانند با پشتوانه مالی که دارند نسبت به سایر بانکها موفق تر عمل کنند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: رانندگی شغل سخت وزیان آور و هم تاثیرگذار است که نمی توانیم نسبت به مشکلات آن بی تفاوت باشیم و در این مورد هم که سوبسید بیمه برخی رانندگان قطع شده پیگیری لازم را انجام می دهیم.

محمدی بیان کرد: رانندگان کم توقع ترین افراد هستند و تا زمانی که مشکلاتشان مانع فعالیت آنها نشود اعتراضی نمیکنند و در این مورد خاص حتما اقدام لازم را انجام می دهیم تا به نتیجه برسیم.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.