ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65348
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۰۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
8 تا 8 اخبار جمعه، سوم آذرماه در آذربایجان غربی

8 تا 8 اخبار جمعه، سوم آذرماه در آذربایجان غربی

**پایداری زنجیره سیب در آذربایجان غربی نیازمند برنامه ریزی استمعاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: این استان برای پایداری زنجیره سیب در آن باید با یک بسته علمی و اقتصادی برنامه ریزی شده وارد عمل شود و روی تولید کالاها و فراورده های سیب درختی سرمایه گذاری و برنامه ریزی صورت گیرد. **بارش چهار سانتی متر […]

**پایداری زنجیره سیب در آذربایجان غربی نیازمند برنامه ریزی است
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: این استان برای پایداری زنجیره سیب در آن باید با یک بسته علمی و اقتصادی برنامه ریزی شده وارد عمل شود و روی تولید کالاها و فراورده های سیب درختی سرمایه گذاری و برنامه ریزی صورت گیرد.

**بارش چهار سانتی متر برف در چالدران
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ورود توده هوای سرد به استان، شاهد بارش هار سانتیمتری برف در چالدران در روز پنجشنبه بودیم که این امر با کاهش دما در اکثر نقاط استان همراه بود.

**رئیس دانشگاه: بیش از 60 درصد ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی در کشور خالی است
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور با بیان اینکه ظرفیت این دانشگاه پذیرش بیش از 550 هزار دانشجوست، گفت: هم اکنون 130 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که این به معنای خالی بودن بیش از 60 درصدی ظرفیت تحصیلی در این دانشگاه است.

**امام جمعه چایپاره: بسیج پدیده ای بی نظیر از افتخارات امام راحل برای تحقق اهداف اسلام است
امام جمعه چایپاره بسیج را پدیده ای کم نظیر، گره گشا و از افتخارات امام راحل(ره) خواند و گفت: باید روحیه بسیجی، انگیزه، شوق و تلاش را با هدف تحقق اهداف انقلاب و سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی در بین جوانان و جامعه توسعه دهیم.

**امام جمعه نوشین شهر: نابودی داعش پیش زمینه ای برای ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی است
امام جمعه نوشین شهر گفت: نابودی داعش به همت پاسداران ولایت، نوید بخش و پیش زمینه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی در آینده نزدیک و زیر سوال رفتن ابهت استکبار جهانی است.

**بارش 7 سانتیمتری برف در خوی/ تمامی جاده ها باز است
رئیس اداره هواشناسی خوی گفت: طبق پایش انجام شده تا ساعتی پیش شاهد بارش هفت سانتیمتری برف در سطح شهر و حدود 20 سانتیمتری برف نیز در ارتفاعات این شهرستان بوده ایم که این بارش موجب غافلگیری بسیاری از مردم شد.

**امام جمعه خوی: نابودی داعش مهمترین شکست نظام سلطه در راه رسیدن به اهداف استکباری است
امام جمعه خوی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه بر داعش جنایتکار و حامیان او گفت: پس از سالها مبارزه جبهه مقاومت توانست داعش و حامیان او را در کشورهای عراق و سوریه با شکست کامل مواجه سازد که این امر یکی از زنجیره های مهم شکست نظام سلطه در دنیای امروز به شمار می رود.

**امام جمعه ارومیه: برگزاری کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی مروج روحیه ایثار و شهادت در جامعه است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری کنگره 12 هزار شهید در 10 روز آینده در استان گفت: شهدا را نباید از یاد ببریم و در هر موقعیت و با هر بهانه ای نام و یاد شهدا را در جامعه زنده کنیم تا روحیه ایثار و گذشت در جامعه همه گیر شود و در این صورت است که این ملت به هیچ وجه شکست نمی خورد.

**مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا: تفکر بسیج اقتدار و هیمنه استکبار جهانی را خرد کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیج و تشکیل این نیروی مردمی با دستور امام راحل تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و معادلات سیاسی جهان را بر هم زد.

**امام جمعه شوط: تکیه بر نیروی مردمی عامل مهم پیروزی بر غده سرطانی داعش بود
امام جمعه شوط گفت: تکیه بر نیروی مردمی و ایجاد روحیه بسیجی در بین مردم کشورهای عراق و سوریه از عوامل مهم پیروزی بر غده سرطانی داعش بود.

**امام جمعه پیرانشهر: صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل گامی بلند در پیشرفت ایران اسلامی بوده است
امام جمعه پیرانشهر با تبریک هفته بسیج گفت: صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام راحل در اوایل انقلاب، گامی بلند در پیشرفت ایران اسلامی، مقابله با زیاده خواهی های نظام سلطه و حل مشکلات اقتصادی و عمرانی کشور بوده است.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.