ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6535
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۹:۱۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر بهداشت :شهدای مدافع حرم پیروی خود از ولایت فقیه را درعمل ثابت کردند

وزیر بهداشت :شهدای مدافع حرم پیروی خود از ولایت فقیه را درعمل ثابت کردند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سیدحسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطار خانواده های پزشکان و پرستاران مدافع حرم در موزه ملی تاریخ پزشکی در تهران افزود : آرزو می کنم که در پیشگاه خداوند، شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.وی خاطر […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سیدحسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطار خانواده های پزشکان و پرستاران مدافع حرم در موزه ملی تاریخ پزشکی در تهران افزود : آرزو می کنم که در پیشگاه خداوند، شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.
وی خاطر نشان کرد: شهدای ما چه آنها که در روزهای اول انقلاب به فیض شهادت نائل آمدند و چه آنها که امروز عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان را نثار می کنند انسان های بزرگی هستند که پیروی خود از ولایت فقیه را درعمل ثابت کرده اند.
هاشمی افزود: امیدوارم کسانی که خود را طرفدار ولایت فقیه می نامند و نام آقا را می آورند مانند شهدای عزیزی که در جای جای کشور،جان خود را فدای این آرمان ها می کنند، ولایتمداری خود را در عمل نشان دهند.
وی گفت: این شهدا همواره جایگاه ویژه ای داشته و دارند و احترام به خانواده های آنان بر ما واجب است.
وزیر بهداشت ضمن آرزوی اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب امام زمان گفت: در حال حاضر پاسداشت خون این شهدا کار کردن برای رضایت مردم است و اگر ما در این مورد کارنامه خوبی نداشته باشیم، تمام تلاش های ما بی ثمرست.
اجتمام **2181 **1446

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن