ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65361
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
مدیران استان همدان موظف به ایجاد زمینه‌های اشتغال هستند

مدیران استان همدان موظف به ایجاد زمینه‌های اشتغال هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر جمعه در یادواره شهدای روستای «گنبد» با تبریک هفته بسیج، پیروزی اسلام بر پیوند شوم و نامبارک آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان را نعمت بزرگ الهی دانست و آن را حاصل حضور و در صحنه بودن ملت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی عصر جمعه در یادواره شهدای روستای «گنبد» با تبریک هفته بسیج، پیروزی اسلام بر پیوند شوم و نامبارک آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان را نعمت بزرگ الهی دانست و آن را حاصل حضور و در صحنه بودن ملت بزرگ ایران برشمرد.

وی بابیان اینکه بسیجی بودن رمز همه موفقیت ها است، تاکید کرد: تنها راه حیرت زده کردن آمریکا راه شهید حججی ها و راه احمدی روشن ها است‌ و باید مثل شهید احمدی روشن با روش علمی و دسترسی به انرژی هسته ای و مثل حججی با اراده و ایستادگی در مقابل دشمنان، آمریکا را حیرت زده کرد.

حاجی بابایی با بیان اینکه سقوط داعش امریکا را حیرت زده کرد چراکه امریکا برای خلق داعش سرمایه گذاری زیادی کرده بود، گفت: امریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان با تمام قدرت و شیطنت و منابع خود به میدان آمده بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آن زمان برخی می گفتند موضوع را با مذاکره حل می کنیم ولی مقاومت با تفکر بسیجی موضوع را مدیریت کرد، گفت: شکست داعش فرو ریختن تمام هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان بود.

وی بابیان اینکه داعش به تنهایی می توانست در طول یک سال قسمت عمده ای از اروپا را بگیرد زیرا قدرت و سرمایه عظیمی برای آن هزینه شده بود اما در برابر اقتدار اسلام به زانو درآمد، گفت: ایمان و استحکام ملت ایران موجب شکست آمریکا و هم پیمانانش در عرصه های مختلف شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر چه داریم از برکت خون شهداست و پیروزی سردار سلیمانی در سوریه مرهون همه شهدا و از جمله شهدای گنبد است، گفت: شهدای گنبد در سوریه پیروز شدند و شهدای دفاع مقدس مقدمه زمینه پیروزی سوریه را فراهم کردند و حاج قاسم سلیمانی پرورده ۸ سال دفاع مقدس است که این افتخارات بزرگ را با عنایت خاص خداوند کسب کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه با این وجود مشکلاتی در کشور وجود دارد که از مبارزه با آمریکا مهم تر است، گفت: امروز بزرگترین مشکل ما اشتغال است و تمام مسئولین باید در کشور به دنبال ایجاد اشتغال باشند.

وی بابیان اینکه از اهداف شهدای ما خدمت به مردم بوده است، ادامه داد: جنگ ما در سوریه و عراق برای حفظ امنیت و اقتدار کشور لازم بود و حال باید در داخل کشور به فکر رونق اقتصادی باشیم و باید بیش از این مسئولان به فکر باشند.

حاجی بابایی به جریانی که به دنبال ناامید کردن مردم است اشاره کرد و گفت: خداوند انسانها را متفاوت و با اختیار و اراده آفرید به طوری که انسان می تواند خدمت بکند و یکی دیگر خیانت می کند اما نباید اشتباه دو نفر مردم را دلسرد کند.

وی بابیان اینکه نباید گفت چون برخی دچار فساد و خیانت شده اند پایه های انقلاب متزلزل شده است، گفت: این گونه افراد همیشه بوده اند که تعداد آنها بسیار ناچیز است و برخی با بزرگنمایی می خواهند در مردم تزلزل و ناامیدی ایحاد کنند بنابراین باید با توکل به خدا به فکر بهتر شدن وضعیت  کشور و آسایش مردم ایران بود.

وی تاکید کرد: هزاران نفر در این نظام مشغول ارائه خدمات صادقانه هستند و تعداد اندکی که بیراهه رفته اند در مقایسه با آنها بسیار ناچیز است.

وی به طرحهای روستای گنبد اشاره کرد و گفت:خانه عالم روستای گنبد مصوب شده و اجرا می شود و سالن ورزشی روستای گنبد سال آینده افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کس در شهر و روستای شهرستان همدان، فامینن و قهاوند خانه ساخته باید انشعابات آن را دستگاه های ذیربط در اولین فرصت وصل کنند چراکه این قانون مجلس و لازم الاجراست و هیچ بهانه و توجیهی را نمی پذیریم.

حاجی بابایی گفت: وام برای ایجاد اشتغال به ویژه در روستاها وجود دارد و تمام دستگاهها ملزم به تسهیل قوانین در ایجاد اشتغال هستند و کوتاهی از هیچ دستگاه و مسئولی قابل توجیه نیست.
 
@

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.