ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65377
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر و گفتمان بسیجی عامل پیروزی رزمندگان اسلام مقابل داعش بود

تفکر و گفتمان بسیجی عامل پیروزی رزمندگان اسلام مقابل داعش بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه جمعه در سومین یادواره شهید سردار رحیم آنجفی و 45 شهید روستای مرزیجران از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک، افزود: تفکر بسیجی در قالب تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه عاملی برای شکست توطئه های دشمنان اسلام بود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سید مهدی مقدسی شامگاه جمعه در سومین یادواره شهید سردار رحیم آنجفی و 45 شهید روستای مرزیجران از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک، افزود: تفکر بسیجی در قالب تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه عاملی برای شکست توطئه های دشمنان اسلام بود.
وی ادامه داد:تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی بی نقص سپهبد قاسم سلیمانی همه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کرد و جهان اسلام باید همواره شاکر نعمت ولایت فقیه باشد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت ادامه داد: بسیجیان به عنوان پاسداران اصلی نظام اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار داده و پیرو راستین ولایت فقیه هستند.
مقدسی گفت: شجره طیبه بسیج از بدو تاسیس در هر بخشی که حضور داشته آثار و برکات بسیاری از خود به جای گذاشته است و اشاعه این تفکر به خصوص بین نسل جوان باید یکی از برنامه های اصلی دولت و مجلس قرار گیرد.
شهرستان اراک بیش از 2 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.