ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65379
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
هم‌سویی غربی‌ها و عربستان منجر به تشکیل عنصری به نام داعش شد

هم‌سویی غربی‌ها و عربستان منجر به تشکیل عنصری به نام داعش شد

حسین‌ شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ماهیت وجودی گروهک تکفیری داعش اظهار کرد: سران انگلیسی با تفکر افراط گری، خشونت و شکستن بسیاری از حرمت‌های اسلامی به حمایت از دولت خودخوانده داعش به منظور نابودی حکومت‌های اسلامی منطقه پرداختند. کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه […]

حسین‌ شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ماهیت وجودی گروهک تکفیری داعش اظهار کرد: سران انگلیسی با تفکر افراط گری، خشونت و شکستن بسیاری از حرمت‌های اسلامی به حمایت از دولت خودخوانده داعش به منظور نابودی حکومت‌های اسلامی منطقه پرداختند.

کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: همسویی کشور‌های اروپایی و عربستان به دلیل وجود عناصر افراط‌گرای ضد شیعی و تفکر وهابیت سبب شد تا پیوند این دو به ساختن موجودی به نام داعش با هدف مقابله با جمهوری اسلامی ایران، منجر شود.

شیخ‌الاسلام افزود: اکنون این دولت خودخوانده از میان رفته است، اما به دلیل وجود عقاید انحرافی آنان، این امکان وجود دارد که مجددا خطر بزرگی به وسیله این گروهک، نقطه دیگری از جهان را تهدید کند.

وی با اشاره به اهمیت آزادسازی بوکمال بیان کرد: بوکمال آ‌خرین پایگاه فعال داعش در منطقه بود که نابودی آن به فرار و پراکنده شدن عناصر تکفیری داعش به مزارع و بیابان‌های اطراف سوریه منجر شد و ممکن است که این گروهک در قالب گروه‌های زیرزمینی پراکنده در نواحی کوهستانی، فعالیت کنند.

کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان با اشاره به نقش مهم مدافعان حرم و سپاه در نابودی گروهک تروریستی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم توانستند با اعتقادات وهابیت مقابله کرده و اجازه ورود عناصر تروریستی را به خاک کشورمان ندهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.