ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65392
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۴۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور آمریکایی‌ها در “افغانستان” برای مقابله با پاکستان و چین است

حضور آمریکایی‌ها در “افغانستان” برای مقابله با پاکستان و چین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در استانبول ترکیه با سناتور «مشاهد حسین سید» رئیس کمیته دفاعی مجلس سنای پاکستان دیدار و درباره مسائل مهم بین المللی و منطقه‌ای به تبادل نظر با وی پرداخت. مشاهد حسین سید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در استانبول ترکیه با سناتور «مشاهد حسین سید» رئیس کمیته دفاعی مجلس سنای پاکستان دیدار و درباره مسائل مهم بین المللی و منطقه‌ای به تبادل نظر با وی پرداخت.

مشاهد حسین سید گفت: بحران‌های منطقه‌ای و اتفاقات جاری در یمن، سوریه و لبنان بیشترین سود را برای اسرائیل فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جیو، وی افزود: حضور آمریکایی‌ها در افغانستان نه بخاطر مبارزه با داعش بلکه برای مقابله با پاکستان و چین است.

سید تأکید کرد:آمریکایی‌ها در منطقه بسیار ضعیف شده و حتی قادر به کنترل افغانستان و بسیاری از کشورها نیستند.

لاریجانی هم در این دیدار بر ضرورت تلاش برای حل بحران ها از طریق گفت و گوی سیاسی تأکید کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که به تازگی «قمر جاوید باجواه» فرمانده ارتش پاکستان از ایران بازدید به عمل آورد و درباره مسائل بین المللی به تبادل‌نظر با مقامات این کشور پرداخت.

قبل از این «خواجه محمد آصف» وزیر امور خارجه پاکستان به ایران سفر و در خصوص رویکرد اسلام‌آباد در برابر واشنگتن همچنین مسایل منطقه‌ای به رایزنی با مقامات این کشور پرداخت.

/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.