ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65404
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۲
  • 228 بازدید
  • ارسال توسط :
میزبانی خودروسازان در خانه والیبال تهران

میزبانی خودروسازان در خانه والیبال تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه نهم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، تبریز، ساری و ورامین پیگیری خواهد شد. مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته نهم دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز یکشنبه نهم آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران (سه دیدار)، تبریز، ساری و ورامین پیگیری خواهد شد.

مهمترین دیدار این هفته لیگ برتر در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می شود و تیم شهرداری این شهر میزبان کاله مازندران خواهد بود. کاله مازندران در حالی به مصاف تیم دوم جدول رده بندی می رود که در هفته هشتم نیز مغلوب بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها شده است.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز و یک دیدار کمتر در رتبه پنجم قرار دارند و تیم شهرداری تبریز با هشت برد و 21 امتیاز در رتبه دوم است.

در دیگر مسابقه هفته نهم لیگ برتر، تیم های سارویه ساری و هاوش گنبد در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم سارویه و هاوش با دو برد و 7 و 6 امتیاز در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و فاتح این مسابقه جایگاه بهتری را از آن خود خواهد کرد.

هاوش در هفته هشتم موفق به شکست شمس شده و سارویه در تهران مغلوب نارنجی پوشان شد و هر دو تیم انگیزه خاصی برای پیروزی در این دیدار دارند.

در دیگر مسابقه هفته نهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه میهمان همنام ورامینی خود است تا شکست برابر شهرداری تبریز در هفته گذشته را با پیروزی برابر شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی شهرداری ورامین جبران کند.

شهرداری ورامین در حال حاضر با 4 برد و 14 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و به دنبال پیروزی دیگری در این رقابت هاست تا فاصله اش با تیم های اول تا سوم جدول بیشتر نشود. از سوی دیگر شهرداری ورامین که در هفته هشتم مغلوب خاتم اردکان شد، به امید استفاده از امتیاز میزبانی برای شکست شهرداری ارومیه در سالن شهید گل عباسی ورامین است.

سه دیدار دیگر این هفته لیگ برتر والیبال در تهران برگزار می شود که سالن فدراسیون والیبال میزبان دیدار تیم های شمس و بانک سرمایه است. بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها که تمرینات خود را نیز در سالن فدراسیون والیبال انجام می دهد، در این مسابقه از نظر بازی خارج از خانه مشکلی ندارد و با توجه به توانایی بازیکنان این تیم تصور پیروزی برای شاگردان مصطفی کارخانه مقابل شمس به دور از انتظار نخواهد بود. شمس هم اکنون با سه برد و 9 امتیاز در رتبه نهم جدول است و بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با هشت برد و 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

تیم های سایپا و رعد پدافند کاشان نیز از ساعت 15 روز یکشنبه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. نارنجی پوشان سایپا که هفته پیش با سرمربی جدید خود موفق به شکست سارویه ساری شدند، این هفته برابر تیم انتهای جدولی در خانه بازی دارند که به نظر نمی رسد برای کسب یک پیروزی دیگر مشکلی داشته باشند. سایپا هم اکنون با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه ششم جدول است و پیروزی برابر رعد پدافند کاشان که بدون امتیاز و برد است، احتمال صعود دو پله ای در جدول را برای نارنجی پوشان خواهد داشت.

پنجاهمین دیدار لیگ برتر سال 96 از ساعت 17 و 30 دقیقه روز یکشنبه نهم آذرماه در خانه والیبال تهران آغاز می شود و شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران میزبان خاتم اردکان خواهند بود. پیکان و خاتم در هفته هشتم تجربه پیروزی سه بر صفر برابر حریفان داشتند و حال بازیکنان پیکان در اندیشه کسب ششمین برد متوالی خود در این رقابت ها برابر خاتم هستند. پیکان با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه سوم جدول است و بازیکنان این تیم پس از سه هفته بحرانی در آغاز این رقابت ها، دیگر مایل به امتیاز دهی به تیم ها به ویژه در دیدار خانگی نیستند.

خاتم اردکان در حال حاضر با چهار برد و 11 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و شاگردان عباسعلی میرحسینی کار مشکلی در هفته نهم لیگ برتر برابر پیکان تهران خواهند داشت.

برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
سایپا تهران – رعد پدافند کاشان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 15
شمس – بانک سرمایه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – کاله مازندران

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16
سارویه ساری – هاوش گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
پیکان تهران – خاتم اردکان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه
شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.