ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65410
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ تمام عیار با تفکر داعش ادامه دارد

جنگ تمام عیار با تفکر داعش ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا, اظهار داشت: پس از پایان سیطره داعش در کشورهایی همچون سوریه  و عراق باید برنامه های بعدی این تفکر مشخص شود.   وی با بیان اینکه باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا, اظهار داشت: پس از پایان سیطره داعش در کشورهایی همچون سوریه  و عراق باید برنامه های بعدی این تفکر مشخص شود.

  وی با بیان اینکه باید دید که برگ دیگر و سناریوی جدید آمریکا پس از پایان کار داعش چه خواهد بود، افزود: باید نقشه های  استکبار جهانی و رژیم آل سعود مورد توجه باشد.   این کارشناس برضرورت شناسایی نقشه های جدید استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: جنگ آمریکا و استکبار جهانی به نظر می رسد در قالب جنگ نرم و ورژن جدید نظامی پیاده سازی می شود که باید سرپا آماده شد.   سید افقهی برضرورت هوشمندی و انسجام در برابر توطئه های جدید آمریکا تاکید کرد و گفت: تقویت فکری، تبلیغاتی در این زمینه ضروری است.   وی افزود: باید در عرصه های سیاسی و بین المللی آل سعود مورد تعقیب قرار گرفته و برنامه های جدید را شناسایی شود.   این کارشناس منطقه با بیان اینکه باید این تفکر خشکانده و محاکمه شود،گفت: به چه حقی این گروه ظالم مردم را  اسیر کرده و با سخت ترین شرایط یه قتل می رسانند.   سید افقهی با بیان اینکه باید دید که به چه دلیلی این گروه  زن مردم را اسیر و برده فروشی را راه می اندازند، بیان داشت: باید بدانیم که این تفکر از کجا آمده است.   وی با اشاره به اینکه پس از این جنگ تمام عیار با تفکر داعش و رسوبات آن خواهیم داشت،ادامه داد:آخرین دژ مستحکم داعش در سوریه از دست رفت و این شکستی فاحش برای این گروه تروریستی محسوب می شود.   سید افقهی نقشه جهنمی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی را برای ادامه فعالیت داعش موثر دانست و گفت: سرزمین آل سعود منشا تفکر تکفیری با برنامه بسیار گسترده بود که خوشبختانه این نقشه ها نقش برآب شد.   وی با بیان اینکه اگرچه داعش فعالیت خود را از شام و عراق شروع کرد اما می خواست تا شمال آفریقا پیش رود،افزود: نقشه داعش توسعه فعالیت با سناریوی جهنمی با استفاده از سلاح های پیشرفته دنیا، پول نفت قارون های خلیج فارس و امکانات 60 کشور بود.   این کارشناس خاطرنشان کرد: داعش مساحت بسیار زیادی از مناطق شام و عراق را تصرف کرده بود اما در برابر این خشونت و نقشه جهنمی، ایران،محور مقاومت، ارتش های ایران،سوریه،عراق ، مردم عراق و سوریه،حشد العشبی عراق،نیروهای دفاع ملی سوریه و در برخی مواقع حزب الله،مسنجم و متحد با همکاری روس ها این توازن را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و این پیروزی ها ادامه یافت.   سید افقهی با بیان اینکه با ادامه جنگ تجربه نبرد با داعش افزایش یافت چرا که داعش دارای پیچیدگی های بسیاری بود، افزود: هنگامی که سردار سلیمانی از عظمت این پیروزی سخن می گوید در واقع از شواهد خود سخن می گوید.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.