ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65413
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۱۵
  • 429 بازدید
  • ارسال توسط :
حامیان داعش نیز حذف می شوند

حامیان داعش نیز حذف می شوند

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی خوشنویس زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سلایق سیاسی همگی داعش را مایه ننگ و ظلم به جامعه جهانی می دانستند و با حذف و نابودی این گروه تروریستی ابراز خرسندی و خوشحالی داشتند.وی بیان کرد: علاوه بر اتفاق نظر بین سلایق سیاسی برای نابودی داعش، نسل […]

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی خوشنویس زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سلایق سیاسی همگی داعش را مایه ننگ و ظلم به جامعه جهانی می دانستند و با حذف و نابودی این گروه تروریستی ابراز خرسندی و خوشحالی داشتند.
وی بیان کرد: علاوه بر اتفاق نظر بین سلایق سیاسی برای نابودی داعش، نسل های مختلف کشور نیز انی گروه تکفیری را دشمن اسلام دانسته و دفاع و ایستادگی در برابر آن ها را امری ضروری می دانستند و وجود شهدایی از نسل های جدید انقلاب همانند شهید حججی و شهدایی مانند شهید همدانی مصداقی از اتحاد گروه های مختلف مبنی بر نابودی داعش است.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: شهدای مدافع حرم بر این باور بودند که باید با تمام وجود به میدان آمد و دنیا را از شر داعش نجات داد و حریم اهل البیت(ع) را حفظ کرد.
حجت الاسلام خوشنویس زاده یادآوری کرد:جنایت های داعش در گذشته اتفاق نیفتاده بود و چهره ظالمان عالم را این افراد سفید کردند و جنایت های آن ها در تاریخ بشر بی سابقه بود.
سردار قاسم سلیمانی در ٣٠ آبان ١٣٩٦ طی نامه‌ای به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، «پایان سیطره» داعش را اعلام کرد.
ت-7131/ 6022 خبرنگار: اکبر مهدیزاده – انتشاردهنده:عمادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.