ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65419
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تخریب ۷۰ درصد از اماکن ناجا در زلزله کرمانشاه/ استقرار مأموران ناجا تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده

تخریب ۷۰ درصد از اماکن ناجا در زلزله کرمانشاه/ استقرار مأموران ناجا تا عادی شدن وضعیت در مناطق زلزله‌زده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه پنجمین همایش سراسری رؤسای عقیدتی سیاسی فرمانداری استان‌ها، یگان‌های بلافصل، مراکز آموزش و مرزبانی استان‌ها در جمع خبرنگاران به حضور مأموران ناجا در امر کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اشاره و اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه پنجمین همایش سراسری رؤسای عقیدتی سیاسی فرمانداری استان‌ها، یگان‌های بلافصل، مراکز آموزش و مرزبانی استان‌ها در جمع خبرنگاران به حضور مأموران ناجا در امر کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اشاره و اظهار داشت: از دقایق اولیه که زلزله در استان کرمانشاه رخ داد همکاران ما حضور داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: به‌مرور با تقویت نیروی انسانی و امکانات، مأموران نیروی انتظامی حضور فعال‌تر داشته و توانستند نظم و امنیت را در مناطق زلزله‌زده برپا کنند.

وی با اعلام این مطلب که هیچ مشکل ناامنی در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد، اعلام کرد: هم‌اکنون مأموران ناجا در مناطق زلزله‌زده حضور دارند و تا پایان مأموریت که عادی شدن مناطق است، برای استقرار نظم و امنیت در روستاها و شهرستان‌های زلزله‌زده خواهند ماند.

سردار اشتری در خصوص پاسگاه‌ها و کلانتری‌های مرتبط با ناجا که در زلزله اخیر آسیب دیدند گفت:‌تعدادی از پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و مراکز انتظامی به واسطه زلزله اخیر آسیب دیده‌اند؛ بخشی صد درصد و بخشی 40 تا 50 درصد.

این مقام ارشد نیروی انتظامی ادامه داد: باید گفت که بیش از 70 درصد امکان ناجا به واسطه زلزله در روستاها و شهرستان‌های استان کرمانشاه آسیب دید که امیدواریم به‌زودی بازسازی شود.

وی افزود: همکاران ما در چادرها هم حضور دارند و حتی در کنار ساختمان‌های کلانتری‌ها نیز که تخریب شده‌اند مشغول به خدمت بوده و به مراجعات مردم پاسخ می‌دهند و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

سردار اشتری به نقش عقیدتی سیاسی اشاره و اظهار داشت: یکی از ارکان ناجا عقیدتی سیاسی است و بحمدالله رؤسای عقیدتی و سیاسی و روحانیون در کنار فرماندهان توانستند در تقویت بعد دینی و امنیت سازمان بزرگ ناجا را همراهی کنند.

وی گفت: همکاری خوبی بین فرماندهی و عقیدتی سیاسی و گام‌های خوبی در راه ارتقای اهداف برداشته شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در پاسخ به پرسش فارس در خصوص نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری و پیروزی بر داعش اظهار داشت: بنده هم این پیروزی را به فرمانده معظم کل قوا، ملت شریف ایران، عراق، سوریه و همه آزادی‌خواهان تبریک عرض می‌کنم.

سردار اشتری گفت: جا دارد از رشادت،‌فداکاری و مجاهدت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تشکر کنم؛ چراکه واقعاً حضور میدانی ایشان باعث دلگرمی و پیشرفت رزمندگان شده بود؛ برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا خاطرنشان کرد: امیدوارم در حدی که قانون مشخص کرده و پشتیبانی که صورت می‌گیرد، بتوانیم مسائل معیشتی را حل کنیم؛ گام‌های خوبی برداشته شده امیدواریم نتایج خوبی نیز داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.