ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65443
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
کاتاروهای قمی به مرحله نهایی لیگ کشور صعود کردند

کاتاروهای قمی به مرحله نهایی لیگ کشور صعود کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، هفته پایانی دور برگشت لیگ کاتای ترکیبی نوجوانان و جوانان در حالی پیگیری شد که طی آن تیم شهید زین‌الدین، نماینده استان قم در این مسابقات در سه بازی حساس خود پیروز شد و به‌عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، هفته پایانی دور برگشت لیگ کاتای ترکیبی نوجوانان و جوانان در حالی پیگیری شد که طی آن تیم شهید زین‌الدین، نماینده استان قم در این مسابقات در سه بازی حساس خود پیروز شد و به‌عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرد.

تیم کاراته شهید زین‌الدین قم که با ترکیب سید مجید وکیلی، سید علی مصباحی، محمدرضا محمودی و محمد کاشی پور راهی مسابقات شده در نخستین مسابقه خود با نتیجه 13 بر یک از سد تیم صرافی بهنام گذشت.

در بازی دوم نیز در مصاف تیم لبنیات ارژن شیراز با نتیجه 14 بر صفر پیروز شد و مسیر صدرنشینی خود را هموار کرد.

بازی سوم و فینال زودرس را نیز تیم شهید زین‌الدین پیروز از زمین خارج شد، این تیم در مصاف با تیم قدرتمند ب آ شیراز با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد و به‌عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد.

در گروه نخست نیز تیم چای رفاه لاهیجان و تیم نیکا شیراز به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم کاتای شهید زین‌الدین قم به مربیگری علی سلطانی و سرپرستی علیرضا خدری در این هفته از رقابت‌ها شرکت داشتند.

در بخش کومیته هم امیرحسین گلبهار و حسین خدری نمایندگان باشگاه شهید زین‌الدین در قالب تیم پاس قم امروز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ کومیته جوانه با حریفان خود رقابت می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.