ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65457
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۳
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و آزادسازی بوکمال تاریخی است

نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و آزادسازی بوکمال تاریخی است

محمد حائری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آزاد سازی بوکمال در سوریه و فروپاشی دولت خودخوانده داعش، اظهار کرد: داعش شکست سختی در شهر بوکمال سوریه خورد و این مهم، پیروزی ملت ایران و محور مقاومت در منطقه است. […]

حائریمحمد حائری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آزاد سازی بوکمال در سوریه و فروپاشی دولت خودخوانده داعش، اظهار کرد: داعش شکست سختی در شهر بوکمال سوریه خورد و این مهم، پیروزی ملت ایران و محور مقاومت در منطقه است.

وی با اشاره به نقش ایران و محور مقاومت در منطقه و آزادسازی بوکمال، گفت: کمک‌های مستشاری جمهوری اسلامی ایران از جمله لجستیکی و آموزشی  تأثیر بسیاری در شکست داعش و آزادسازی شهر بوکمال داشته است.

عضو حزب اعتماد ملی اضافه کرد: اگر مدافعان حرم و سردارانی همچون سلیمانی نبودند، قطعا بخش‌های بسیاری از سوریه و عراق در اختیار داعش قرار می‌گرفت و این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.

حائری اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ترویست‌های داعشی سنگ تمام گذاشت در این راستا نیز تاثیر مدافعان حرم و سرداران ما همچون سلیمانی تاریخی، برجسته و غیر قابل انکار است.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به تلاش دشمنان و جبهه استکبار برای کم رنگ کردن نقش ایران در مبارزه با تروریست‌های داعشی، تاکید کرد:  دشمنان نمی‌خواهند حقایق را ببیند و آفتاب به این درخشندگی را انکار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان ایرانی در سوریه و عراق برای مبارزه با داعش را دیدند، بیان کرد: داعش ساخته دست آمریکاست، چنانچه هیلاری کلینتون هم به این موضوع اشاره کرده است.

حائری اظهار کرد: هدف آمریکا و اذنابش از ایجاد تروریست‌های داعشی محقق نشد چرا که آنان تلاش دارند در جهت خلاف وعده‌های الهی حرکت کنند.

عضو حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: با پیروزی رزمندگان سوریه و جبهه مقاومت در برابر دشمن، نقشه آمریکا نسبت به تجزیه سوریه و رویای خاورمیانه بزرگ آمریکا با شکست روبرو شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.