ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65468
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
صدها پرواز امریکایی تسلیحات گروه‌های تکفیری را تامین می‌کرد/ تفرقه در جهان اسلام حاصل خوی جنایتکارانه رژیم سعودی است

صدها پرواز امریکایی تسلیحات گروه‌های تکفیری را تامین می‌کرد/ تفرقه در جهان اسلام حاصل خوی جنایتکارانه رژیم سعودی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک، با اشاره به آزادی شهر البوکمال و اعلام پایان حکومت داعش در عراق و سوریه، ضمن مرور زمینه‌های شیوع تروریسم در سوریه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک، با اشاره به آزادی شهر البوکمال و اعلام پایان حکومت داعش در عراق و سوریه، ضمن مرور زمینه‌های شیوع تروریسم در سوریه اظهار داشت: در رمضان سال 91، داعشی ها و حامیان آنها فکر می‌کردند کار حکومت سوریه تمام است و نظام سوری در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش فرماندهان نیروی قدس سپاه و ارتش و نیروهای مردمی سوریه، این روند برعکس شد.

سلامی با بیان اینکه داعش نمی‌توانست بدون حمایت امریکا در کشور عراق -که تحت کنترل اطلاعاتی امریکاست- اقدام کند و چند استان را بگیرد، گفت: سرویس های اطلاعاتی امریکا و سعودی و اسرائیل و امارات و برخی کشورهای دیگر که فعلا صلاح نیست اسمشان را بیاوریم، داعش را ایجاد کردند تا نظام سوریه را ساقط کنند.

وی افزود: 40درصد از خاک عراق و سوریه تحت تاثیر اشغال داعش بود.

جانشین فرمانده سپاه اظهار داشت: اطلاعاتی داریم که در سالهای 2013 و 2014 صدها پرواز هواپیمای کارگوی امریکا تسلیحات گروه‌های تکفیری را در کشورهای اطراف پیاده می‌کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: تمام آنچه که بعنوان تفرقه های خونین در جهان اسلام در لبنان، سوریه، بحرین و یمن میبینیم همه حاصل خوی ددمنشانه و جنایتکارانه رژیم سعودی است که میخواهد با پول نفت برای خود اعتبار بخرد.

وی ادامه داد: خطر داعش بسیار جدی بود و اگر دومینوی اشغال شهرها توسط آنها ادامه می‌یافت، فاجعه بزرگی جهان اسلام و حتی باقی کشورها را تهدید می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: آنها به دلیل جنایات خود، به سلاح ارعاب قوی دست یافته و به قابلیت فتح بدون جنگ رسیده بودند و‌ اگر برادران ما مثلا به اربیل نرسیده بودند، این شهر را هم تصرف می‌کردند.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی درخصوص تلاش داعش برای رسیدن به مرزهای ایران، گفت: زبانه های ضعیفی از داعش تا ۴۰-۵۰ کیلومتری مرزهای ما آمدند که با آنها مقابله شد و نتوانستند پایگاه قوی داشته باشند اما اگر بغداد و دیگر شهرهای عراق را می‌گرفتند قطعا ما در مرزها هم با آنها درگیر می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: البته نیروهای ایرانی زمان و‌ مکان مناسب را تشخیص داده و‌ در نقطه شروع داعش با آنها مقابله کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.