ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65478
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
پیدایش داعش نتیجه راهبرد آمریکا، اسرائیل و عربستان بود

پیدایش داعش نتیجه راهبرد آمریکا، اسرائیل و عربستان بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی طی سخنانی در برنامه نگاه یک با بیان اینکه پیدایش مفهومی به نام داعش یا گروه‌های تکفیری در چهار راهی قرار گرفت که راهبرد آمریکایی، سعودی و رژیم صهیونیستی و القاعده بر آن تاثیر داشت، گفت: این چهار راه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سردار حسین سلامی طی سخنانی در برنامه نگاه یک با بیان اینکه پیدایش مفهومی به نام داعش یا گروه‌های تکفیری در چهار راهی قرار گرفت که راهبرد آمریکایی، سعودی و رژیم صهیونیستی و القاعده بر آن تاثیر داشت، گفت: این چهار راه در سوریه به هم رسید و نقطه آغاز شورش‌های مسلحانه در سوریه از همین جا شکل گرفت.

وی افزود: آنان فکر می‌کردند در رمضان ۹۱ یعنی یکسال بعد از شروع شورش‌ها در سوریه، نظام فعلی این کشور سقوط می‌کند که واقعا می‌توان گفت نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و آوردن نیروهای مردمی به صحنه و آموزش آنان توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی معتقد است که با آواره کردن مردم یک کشور و قربانی شدن آنان، نمی توان به دنبال تغییر در نظام سیاسی یک کشور بود، گفت: دشمنان نظام سوریه می‌کوشیدند با حمایت مادی و معنوی از تکفیری‌ها شرایط را برای فروپاشی نظام این کشور فراهم آورند چراکه به هیچ‌وجه در محورهای اهداف شان، مردم سوریه و امنیت و جان آنان اهمیت نداشت.

وی افزود: گروه‌های تکفیری به هیچ‌وجه نمی‌توانستند در کشوری که آمریکایی‌ها بر آن سیطره امنیتی داشتند یعنی عراق، رشد کنند و ما اطلاعاتی داریم که کشورهایی چون عربستان، آمریکا و امارات و برخی کشورهای دیگر که در حال حاضر بردن نامشان صلاح نیست به دنبال تشکیل یک نظام سیاسی جدید در سوریه بودند.

سلامی با تاکید بر اینکه 40 درصد از خاک سوریه و عراق تحت تاثیر نیروهای تکفیری قرار گرفته بود، گفت: چرا هیچ‌یک از مسیرهای آماد و پشتیبانی نیروهای تکفیری توسط آمریکایی‌ها که برترین ابزار آلات راداری را در اختیار دارند، مورد هدف قرار نمی‌گیرد؟ چرا گروهی از تروریست‌ها که هنوز هم در نقطه مرزی اردن، فلسطین و سوریه وجود دارند، هیچ‌گاه از سوی آمریکا مورد هدف قرار نگرفتند؟ چرا هیچ‌گاه تکفیری‌ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند؟

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.