ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6549
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب خاطرات شهید مدافع حرم با عنوان ‘ مهاجر’ در اصفهان رونمایی شد

کتاب خاطرات شهید مدافع حرم با عنوان ‘ مهاجر’ در اصفهان رونمایی شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا، در این کتاب که با حضور شهردار اصفهان، رئیس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس بینیاد شهید اصفهان در منزل شهید دادمحمد رحیمی رونمایی شد، زندگینامه و خاطراتی از این شهید بزرگوار و خانواده و همرزمانش منتشر شده است.در مراسم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا، در این کتاب که با حضور شهردار اصفهان، رئیس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس بینیاد شهید اصفهان در منزل شهید دادمحمد رحیمی رونمایی شد، زندگینامه و خاطراتی از این شهید بزرگوار و خانواده و همرزمانش منتشر شده است.
در مراسم رونمایی از این کتاب که همرزمان شهید و اقشار مختلف مردم و جمعی از مهاجران افغانستانی مقیم اصفهان نیز حضور داشتند ، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به جنایات گروه های تروریستی و تکفیری در سوریه و عراق گفت: این گروه های تروریستی حامی استکبار، پرچم مبارزه با اسلام و اهل البیت ( ع) را بر افراشته و برای از بین بردن اسلام اسحله به دست گرفته اند.
سرتیپ دوم مجتبی شیروانیان افزود: از اینرو بر همه مسلمانان بویژه شیعیان واجب است که بااین گروههای تکفیری و تروریستی که برای نابودی اسلام از سوی دشمنان این دین الهی مسلح شده و حمایت می شوند، مبارزه کنند.
وی افزود: دفاع از اسلام، مرز و ملیت نمی شناسد و هرجا که دین اسلام و مسلمانان در خطر باشند، سایر مسلمانان با هر ملیت، نژاد و زبانی برای دفاع از دین و شریعت خود احساس مسئولیت کرده و با دشمنان مبارزه خواهند کرد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اضافه کرد: شهید والامقام ‘ داد محمد رحیمی ‘ نمونه ای از مسلمانان مسئولیت پذیر بود که برای دفاع از اسلام و حریم اهل البیت (ع) برای جنگ با دشمنان اسلام و اهل البیت (ع) به سوریه رفت و به مقام رفیع شهادت نائل شد.
وی افزود: این شهید والامقام، خود از مهاجران افغانستان در اصفهان بود که به رغم تحمل رنج و مشقات مهاجرت و دوری از وطن، برای دفاع از اسلام و حریم اهل البیت (ع) به سوریه رفت و برای حفظ دین و دفاع از اهل البیت (ع) به شهادت رسید.
شهید داد محمد رحیمی در سال 1348 در شهرستان تُرگن استان غزنی افغانستان به دنیا آمد و به علت شرایط نامناسب افغانستان در بحبوحه انقلاب اسلامی به همراه پدر و مادرش به ایران مهاجرت و در شهرستان اصفهان اقامت کرد.
وی در سال 1370 ازدواج کرد و دارای پنج فرزند شد.
شهید دادمحمدی رحیمی رد سال 1392 با شنیدن حمله تکفیری ها به سوریه و جسارت به حرمین حضرت زینب و حضرت رقیه (س) عازم سوریه شد و پس از دومرحله حضور در جبهه جنگ علیه گروههای تروریستی و تکفیری در 29 اذر 1392 در زینبیه دمشق بر اثر اصابت خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل شد.
2093

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن