ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65494
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱:۰۴
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
فتنه‌ ‌داعش با ایستادگی رزمندگان سپاه ‌به فرماندهی سردار سلیمانی ناکام ماند‌

فتنه‌ ‌داعش با ایستادگی رزمندگان سپاه ‌به فرماندهی سردار سلیمانی ناکام ماند‌

علی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش اظهار داشت: پیروزی بزرگ و غرورآفرین جبهه مقاومت مقابل تروریست‌های ملعون داعش را به رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، ملت شریف، بصیر و همیشه در صحنه ایران و همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه جهان تبریک عرض می‌کنم. نماینده اهل سنت مردم خاش در مجلس شورای اسلامی […]

علی کرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش اظهار داشت: پیروزی بزرگ و غرورآفرین جبهه مقاومت مقابل تروریست‌های ملعون داعش را به رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، ملت شریف، بصیر و همیشه در صحنه ایران و همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه جهان تبریک عرض می‌کنم.

نماینده اهل سنت مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: غده سرطانی داعش با حمایت‌های مستقیم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی تلاش داشت چهره مهربان اسلام را در جهان خدشه‌دار کند اما خوشبختانه این اقدامات شوم با هوشیاری مسلمانان، تشکیل جبهه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سپاه اسلام به فرماندهی سردار سلیمانی ناکام ماند.

وی افزود: گروه تروریستی داعش فتنه‌ای عظیم بود که حمایت همه جانبه بسیاری از قدرت‌های جهان را پشتوانه خود داشت و برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام و مسلمین از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

کرد تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت ملت‌های ایران، لبنان، عراق، سوریه و افغانستان در مقابله با داعش بی‌نظیر بود و ایستادگی رزمندگان جبهه مقاومت پیروزی تاریخی را برای اسلام رقم زد که برای همیشه در تاریخ ماندگار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.