ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65532
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۰۶
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره 87 شهید والامقام بخش دیلمان برگزارشد

یادواره 87 شهید والامقام بخش دیلمان برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، یادواره 87 شهید والامقام بخش دیلمان،پیرکوه و دو شهیدگمنام با حضور جمعی از مسئولان ، روحانیون ، روسای ادارات و مقامهای نظامی و انتظامی شهرستان سیاهکل به همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان ، فرمانده سپاه پاسداران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز شنبه ایرنا، یادواره 87 شهید والامقام بخش دیلمان،پیرکوه و دو شهیدگمنام با حضور جمعی از مسئولان ، روحانیون ، روسای ادارات و مقامهای نظامی و انتظامی شهرستان سیاهکل به همراه اقشار مختلف مردم ، خانواده های شهدا ، بسیجیان ، فرمانده سپاه پاسداران گیلان و شهرستان سیاهکل در شهر دیلمان برگزارشد.
در این مراسم سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد شهدای بخش دیلمان و شهدای مدافع حرم و درگذشتگان زلزله غرب کشور گفت: هفته بسیج یادآور خاطرات دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان جبهه های حق علیه باطل است و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز شبیه پیروزی های دوران دفاع مقدس در جبهه های ایران است.
وی با اشاره به بی رحمی های گروهک تکفیری داعش افزود: درطول شش سال جنگ در سوریه و عراق بیش از شش هزار نفر برای عملیات انتحاری آموزش دیده و عملیات انجام دادند.
وی ادامه داد: تجهیزات پیشرفته ای که کشورهای غربی از جمله آمریکا ، فرانسه ، انگلیس با پول کشورهای عربستان ،قطر ،امارات، بحرین و کویت از جمله تجهیزات پیشرفته موشک دستی( حرارتی) تهیه کرده در اختیار گروهک داعش قرار داده بودند حیرت انگیز است .
وی تصریح کرد: هنگام فرار آخرین سرکردگان داعشی مشاهده شدن صدها تویوتای ژاپنی در اختیار این گروهک مایه تاسف است .
وی وظیفه همه مسولان کشور را در شرایط فعلی همدلی و همصدایی باهم و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب دانست.
وی یادآورشد: طرح اتمام احداث 45 ساختمان مسکونی برای اقشار کم درآمد با همکاری کمیته امداد در سطح شهرستان سیاهکل توسط سپاه و افتتاح سالن ورزشی حوزه مقاومت از دست آوردهای سپاه و بسیج در این شهرستان محسوب می شود.
در پایان این مراسم با حضور فرماندار شهرستان سیاهکل و سرهنگ خوشحال فرمانده سپاه سیاهکل سالن ورزشی شهدای دیلمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
یکی از مشکلات این سالن نداشتن امکانات گرمایشی بود که مسوولان شهرستان قول تجهیز سالن به این تاسیسات در کمتر از 15 روز را دادند.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.