ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65538
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۱۴
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت‌های منطقه برای نابودی کامل داعش به مبارزه خود ادامه دهند

دولت‌های منطقه برای نابودی کامل داعش به مبارزه خود ادامه دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرجلالی کارشناس امور سیاسی صبح امروز در گفت وگو با سرایان بیدار، گفت: پس از اعلام آزادی کامل شهرستان «راوه» از اشغال تروریست‌های داعش، مقامات عراقی، پایان داعش در عراق را از نظر نظامی اعلام کردند. وی افزود: راوه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرجلالی کارشناس امور سیاسی صبح امروز در گفت وگو با سرایان بیدار، گفت: پس از اعلام آزادی کامل شهرستان «راوه» از اشغال تروریست‌های داعش، مقامات عراقی، پایان داعش در عراق را از نظر نظامی اعلام کردند.

وی افزود: راوه ازآخرین پایگاه‌های تروریست‌های داعش درعراق محسوب می‌شد و پیش از این نیز شهر و منطقه «الرمانه» آزاد شده بود. در حال حاضر، تروریست‌های داعش هیچ شهر مهمی را درعراق تحت اشغال خود ندارند و صرفاً در مناطق حاشیه‌ای و برخی روستاها تردد می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهارکرد: در سوریه نیز پس از آزادسازی شهربوکمال، حکومت داعش در این کشور، نیزبه پایان رسید..

جلالی گفت: پایان حیات داعش در بعد نظامی به معنای پایان کل حیات آن نیست و ممکن است پس از این شکست‌ها، آنها بار دیگر تجدیدقوا کرده، در قالب گروهکی دیگر، با اسم و عنوانی دیگر یا در کشوری دیگر به فتنه‌انگیزی‌های خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان ساخت:به نظر می‌رسد با شکست داعش در سوریه و عراق، راهبرد اربابان بین‌المللی و منطقه‌ای آن، یعنی آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی،‌ عربستان سعودی و… پایان ‌نیافته، بلکه آنها به هر قیمتی تلاش خواهند کرد بازی با این کارت را ادامه دهند. بنابراین، آنها می‌کوشند به هر نحو ممکن، ادامه حیات داعش و فتنه‌انگیزی به وسیله آن را تضمین کنند.

کارشناس مسایل سیاسی بیان داشت: از این‌ رو، دولت‌های منطقه و به‌ویژه جبهه مقاومت باید همچنان تا شکست کامل و ریشه‌کنی داعش در لایه‌های اجتماعی به مبارزه خود ادامه دهند. در واقع، اعلام شکست داعش در عراق و شکست آنان در سوریه دستاورد مهمی برای محور مقاومت در منطقه است و نشان می‌دهد این محور به نیرویی بسیار تعیین‌کننده در منطقه تبدیل شده است.

جلالی عنوان نمود:در این میان باید به این نکته نیز توجه داشت که این پیروزی در حالی حاصل شده است که جبهه استکبار در سال‌ها و ماه‌های اخیر و در عرصه‌‌های مختلف متحمل شکست‌ها و ناکامی‌های متعددی شده است و برای فرار و سرپوش گذاشتن بر وضعیت متزلزل خود، به رفتارهای غیرمنطقی روی ‌آورده است. رفتار و موضع‌گیری غیرمنطقی عربستان سعودی در قبال تحولات لبنان نمایشی از این سردرگمی راهبردی بود که جبهه مذکور در اثر شکست‌های متعدد در منطقه به آن مبتلاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.