ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65544
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۱۶
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
راهکار فرانسوی ها برای حل مشکل یمن

راهکار فرانسوی ها برای حل مشکل یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای افزود:  ما معتقدیم حل سیاسی بحران موجود در یمن تنها ضامن پایان درد و رنج مردم یمن و جلوگیری از خشونت ها در این کشور است. در این بیانیه آمده است تنها حل سیاسی بحران یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای افزود:  ما معتقدیم حل سیاسی بحران موجود در یمن تنها ضامن پایان درد و رنج مردم یمن و جلوگیری از خشونت ها در این کشور است.

در این بیانیه آمده است تنها حل سیاسی بحران یمن باعث پایان خشونت هایی است که مردم را قربانی می کند و تاثیر منفی زیادی بر کشورهای منطقه دارد.

فرانسه همچنین خرسندی خود را به خاطر از سرگیری فرود هواپیماهای حامل کمک های بشردوستانه در فرودگاه بین المللی صنعاء اعلام کرد.

انیس روماته اسپانی سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه نیز اعلام کرد ورود کمک های بشردوستانه به یمن به طور کامل و بدون پیش شرط  وظیفه و تکلیفی است که قانون بین المللی نیز بر آن تاکید دارد.

روماته اسپانی گفت:« ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه نیز در سفر اخیر به عربستان و دیدار با مقامات این کشور بر اهمیت ورود کمک های بشردوستانه به یمن تاکید کرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.