ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6556
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری رقابت‎های کشتی جام شهدای مدافع حرم در فریدونکنار

برگزاری رقابت‎های کشتی جام شهدای مدافع حرم در فریدونکنار

سید فتح‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان، گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای روستای ازباران این شهرستان برگزار می‎شود. وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کشتی جام رمضان، گفت: تیم‌هایی از شهرهای استان مازندران و گلستان در این رقابت‎ها […]

سید فتح‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان، گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای روستای ازباران این شهرستان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات کشتی جام رمضان، گفت: تیم‌هایی از شهرهای استان مازندران و گلستان در این رقابت‎ها حضور دارند.

عضو هیأت کشتی ازباران فریدونکنار با بیان اینکه این مسابقات به‌صورت فشرده در سه شب برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات کشتی جام رمضان در مجتمع ورزشی شهدای ازباران فریدونکنار از 11 تیرماه آغاز و 13 تیرماه به پایان می‌رسد.

مهدوی افزود: به رسم سنوات گذشته شاهد حضور مهمانان کشوری از قهرمانان پیشکسوت ملی و بین‌المللی از جمله عسکری محمدیان، منصور برزگر، محمدرضا طالقانی، پرویز عرب، امامعلی حبیبی، پرویز گنجی و ابراهیم سیف‌پور هستیم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت کشتی این شهرستان، گفت: فریدونکنار جایگاه خوبی در رشته کشتی در گذشته داشته و امروز ما به‌دنبال شکوفایی آن استعداد نهان هستیم تا قهرمانانی چون عباس حاج‌کناری مجدداً پرورش یابند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن