ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65569
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
مبارزه با تفکر وهابیت، به حذف کامل داعش کمک می‌کند

مبارزه با تفکر وهابیت، به حذف کامل داعش کمک می‌کند

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شکست نظامی داعش تنها حذف بخشی از این پدیده شوم محسوب می‌شود، گفت: برای حذف کامل پدیده داعش باید به مبارزه فکری و اندیشه‌ای پرداخت. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش مولود اندیشه بنیاد گرایانه […]

مهندسی معکوس چاره برخورد فکری با داعش استآیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شکست نظامی داعش تنها حذف بخشی از این پدیده شوم محسوب می‌شود، گفت: برای حذف کامل پدیده داعش باید به مبارزه فکری و اندیشه‌ای پرداخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش مولود اندیشه بنیاد گرایانه افراطی وهابیت است، گفت: اندیشه وهابی در کنار روحیه ستیزه جویی و  سرویس‌های جاسوسی، داعش را به وجود آورده است.

آیت الله کعبی با تأکید بر اینکه مقابله با داعش نیازمند برخورد فکری است و مهندسی معکوس چاره برخورد با تفکر داعش است، گفت:‌ این کار بر پایه گفتمان انقلاب اسلامی و مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم با رویکرد ایجاد بصیرت و مقابله با شیعه ستیزی و معرفی اسلام ناب محمدی اجرایی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.