ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65573
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
نابودی داعش ثمره تفکر بسیجی و عمل جهادی است

نابودی داعش ثمره تفکر بسیجی و عمل جهادی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، سردار نظرعلی علیزاده در نشست روشنگری با محوریت نفوذ دشمن که در مسجد محمدرسول الله(ص) رستم آباد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک نابودی داعش اظهار کرد: وقتی آمریکا و ایادیش در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، سردار نظرعلی علیزاده در نشست روشنگری با محوریت نفوذ دشمن که در مسجد محمدرسول الله(ص) رستم آباد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک نابودی داعش اظهار کرد: وقتی آمریکا و ایادیش در درگیری روبرو با جمهوری اسلامی بی نتیحه ماندند، جنگ نیابتی را شکل دادند.

وی ادامه داد: پس از شکل گیری داعش بخش اعظمی از سوریه در مدت کوتاه اشغال شد و با خیانت بعثی ها و مسئولین استانهای عراق برخی شهرهای این کشور را هم اشعال کردند و تا ۴۵ کیلومتری مرز ایران پیش آمدند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان بیان داشت: سکوت و درگیری با داعش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و درگیری با دشمن در همان نقطه که جنگ را آغاز کرده بود دو راه پیش روی ایران بود تا در باره داعش تصمیم گیری کند.

سردار علیزاده  با بیان اینکه  با پذیرش راهکار دوم سپاه قدس وارد میدان شد، افزود: سردار شهید همدانی نقل می کردند که سردار سلیمانی و یارانش در ۵۰ متری کاخ ریاست جمهوری سوریه با داعشی ها می جنگیدند.

وی ادامه داد: پس از حضور سپاه قدس در سوریه و عراق جذب جوانان سوری و عراقی برای تشکیل جبهه مقاومت آغاز شد و ۱۰۰ هزار نفر  در سوریه  برای پاکسازی مناطق اشغال شده جذب و ساماندهی شدند و همچنین با نزدیکی داعش به نجف و کربلا آیت الله سیستانی حکم جهاد صادر نمودند و با حضور نیروهای مردمی و سپاه بدر خط جدیدی در عراق شکل گرفت.

رئیس عالی مجمع بسیج گیلان، بیان داشت: از طرفی  دیگر حزب الله لبنان با نیروهای ساماندهی شده و همچنین تیپ زینبیون پاکستان و تیپ فاطمیون افغانستان و روسیه که دارای دشمن مشترک بود و برخی منافع خود را در خطر می دید وارد صحنه شدند و هم ارتش و دولت عراق و سوریه وارد میدان شدند و دور تا دور داعش محاصره شد.

علیزاده اضافه کرد: عملیات های بسیاری برای آزادسازی شهرها انجام گرفت تا در آخرین عملیات که در شهر بوکمال بود عمر حکومت داعش خاتمه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس و صهیونیسم که داعش را تشکیل داده بودند و هرجا نیاز به کمک داشتند به دادشان می رسیدند ائتلاف ضد داعش تشکیل داد و اعلام کرد که نابودی  داعش۲۰ سال زمان می برد.

رئیس عالی مجمع بسیج گیلان، تصریح کرد: در دورن کشور عده ای می گفتند چرا در سوریه بجنگیم و از بشار اسد دفاع می کنیم در حالی که بحث بشار اسد نبود بحث جبهه مقاومتی شکل گرفته بود.

سردارعلیزاده بیان نمود: داخلی ها بیشترین فشار را وارد کردند که چرا باید بجنگیم معلوم نیست به ایران بیایند یا نه، این را هم هم سیاسیون و هم در مراکز علمی می گفتند.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال حل بحران سوریه با مذاکره بودند، اظهار کرد: در حالی که اگر دست داعش به حرمین می رسید آنها را تخریب می کردند در داخل مسئولین رسمی کشور و برخی احزاب فشار وارد می کردند که کوتاه بیایید.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان، ادامه داد: در برجام اینقدر خسارت دادیم تا برخی بفهمند که نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد.

علیزاده با بیان اینکه عده ای سر به نفهمی می زنند که آمریکا قابل اعتناد نیست، افزود: در برجام آقایون گوش تا گوش خندیدند، قدم زدند و توافق را امضا کردند و هیچی هم به دست نیامد

وی تصریح کرد: وقتی استانهای سوریه و عراق یکی پس از دیگری آزاد می شد برخی در داخل و خارج می گفتند سوریه راه حل نظامی ندارد و مذاکره می طلبد، درست در جنگ صفین هم مالک به چند قدمی خیمه معاویه رسیده بود پیغام آوردند برگرد.

عضو جبهه راهبردی حزب الله گیلان، ادامه داد: عده ای که مخالف حضور نیروهای مدافع حرم در سوریه بودند امروز خود را در این پیروزی سهیم می دانند و به خود تبریک می گویند.

سردار علیزاده تصریح کرد: عده ای هیچ روز سخت پای انقلاب نبودند اما همین که سفره پهن شد، آمدند و نشستند، اگر روزی نیاز باشد اسامی این افراد را معرفی می کنم که مردم بدانند اینها چه کسانی هستند.

وی با بیان اینکه نابودی داعش ثمره تفکر بسیجی و عمل جهادی است، ادامه داد: در نبرد در جبهه مقاومت بسیج تکثیر شد، حشد الشعبی، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و حیدریون محصول بسیج هستند.

رئیس عالی مجمع بسیج گیلان، گفت: وعده ۲۰ ساله نابودی داعش به ۶ سال ختم شد و داعش نابود شد امروز جهت گیری به سمت مسجد الاقصی است تنها انسجام و حمایت داخلی می خواهد.

علیزاده بیان نمود: حکومت داعش نابود شد اما عناصر داعش باقی مانده اند لذا عده ای را برای ترورها و بمب گذاری ها و بخشی را در گروه های سیاسی حفظ می کنند.

وی تفکر بسیجی را لازمه همه امور دانست و گفت: اگر در بحث اقتصادی مشکل داریم باور اقتصادی در عرصه اقتصادی نیست، در عرصه اقتصادی وام های ۵۰ میلیون به پایین مشکل دارد به بالا مشکل ندارد و راحت می توان وام گرفت.

رئیس عالی مجمع بسیج گیلان بیان کرد: کمیته امداد برای یک زوج وام ۲۰ میلیونی اختصاص داده است می گویند ضامن پیدا نمی کنیم در آن بانک را باید بست وام چند ده میلیاردی می دهد نه ضامن می خواهد نه چیز دیگر اما برای یک خانواده ضعیف هزار مرحله می گذارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.