ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 65577
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
  • 342 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم در رودان برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو و مدافع حرم در رودان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم معنوی با حضور خانواده شهید محسن حججی، شهید عبدالحمید سالاری نخستین و تنها شهید هرمزگانی مدافع حرم، شهید هاشم لطفی زاده نخستین شهید دانشجوی رودان و دانشجوی شهید اصغر حیدری در استقبال گسترده و پر شور مردم ولایتمدار، شهید پرور و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این مراسم معنوی با حضور خانواده شهید محسن حججی، شهید عبدالحمید سالاری نخستین و تنها شهید هرمزگانی مدافع حرم، شهید هاشم لطفی زاده نخستین شهید دانشجوی رودان و دانشجوی شهید اصغر حیدری در استقبال گسترده و پر شور مردم ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی رودان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برگزار شد.
اقشار مختلف مردم با حضور در این آیین معنوی با ادای احترام به مقام والای شهدای دانشجوی رودان و شهدای مدافع حرم، با آرمان های والای اسلامی و انقلابی اسوه های ایثار، رشادت، شهامت و مردانگی، تجدید عهد و پیمان کردند.
مردمانی که شهدا را محور تداوم، شکوه، مجد و عظمت اسلام و انقلاب می دانند با در دست داشتن عکس شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور پر شور و حماسی در این آیین، بار دیگر نشان دادند در راه حراست، پاسداری و صیانت از مرزهای ایمان و عقیده به شهدایشان اقتدا کرده اند و از فدا شدن باکی ندارند.
روایت ایثار، رشادت و جانفشانی سرفرازان عرصه حماسه و دفاع و تجلیل از اسوه های صبر و ایثار از دیگر بخش های این آیین معنوی در رودان بود.
امام جمعه رودان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، عزت، امنیت، استقلال و اقتدار روزافزون کشور را مرهون خون شهدا، ایثار، رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام و انقلاب و مجاهدت ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام مهدی رحمانی خاطر نشان کرد: قصه خون دادن و سر دادن از نهضت کربلا آغاز شده و تا انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: سری که در کربلا بالای نیزه رفت، آخرین سر نبود و سرها برای حفظ، صیانت و پاسداری از کیان اسلام ناب محمدی تا قیام جهانی حضرت ولیعصر (عج) بالای نیزه خواهد رفت.
حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه شیعه درس آموخته مکتب عاشوراست و هرگز تن به ذلت و خفت نخواهد داد، ادامه داد: شیعه و مکتب شیعه، اسلام، انقلاب، جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) زنده است و ملت ولایتمدار همواره با بصیرت و آگاهی و تبعیت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، تا آخرین نفس از اسلام و انقلاب صیانت و پاسداری می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی این راه را با خون آغاز کرده، با خون ادامه داده و با خون حفظ، حمایت و نصرت خواهد داد و پرچم اسلام و انقلاب اسلامی را به فضل الهی به دست رهبر انقلاب سید علی خامنه ای (مدظله العالی) و خیل شهیدان و در پیشاپیش همه، شهید محسن حججی به دست حضرت حجة ابن الحسن، مهدی موعود (عج) خواهد سپرد.
حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه ملت ایران همواره به شعارها و آرمان های والای اسلامی و انقلابی خود پایبند و وفادار بوده و هستند، افزود: ملت جان بر کف ایران اسلامی با تأسی به قرآن و نهضت بالنده عاشورا همواره با استکبار و استبداد مقابله می کند و همانگونه که داعش را در هم کوبید، وعده صادق مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، به فضل الهی قبل از 25 سال، اسرائیل و تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی در ادامه خانواده های شهدا را مظهر صبر، ایثار و از خودگذشتگی دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچگاه از اهداف شهدا کوتاه نخواهد آمد.
حجت الاسلام رحمانی افزود: اگر احدی از راه و اهداف شهدا و آرمان های والای اسلامی و انقلابی شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری عقب نشینی کند، در خط آمریکا و متحدانش است.
وی در ادامه شهید حججی را نماد ‘عزت، شکوه، عظمت ‌و افتخار’ ایران اسلامی دانست و نیت خالصانه پدر شهید حججی، شیر پاک مادر و پرورش یافتن در دامان شیرزنی فاطمی و زینبی، اخلاص و تقوای شهید حججی را دلیل عظمت یافتن این شهید والامقام عنوان کرد.
حجت الاسلام رحمانی رودان را شهر ولایت، رهبری، اسلام و انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: رودان دیار دلیر مردمانی است که در دوران دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرد و تقدیم بیش از200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز، گواه این مدعاست.
وی افزود: بسیجیان، مجاهدان و رزمندگان این شهرستان با یک اشاره رهبری می توانند اسرائیل ذلیل و زبون را از صفحه روزگار محو کنند.
حجت الاسلام رحمانی حضور خانواده شهید محسن حججی در رودان را یک اتفاق و رویداد به یادماندنی دانست و استقبال گرم و پر شور مردم این شهرستان از خانواده این شهید مدافع حرم را قابل تحسین و تقدیر خواند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
مردم ولایی، انقلابی و شهید پرور شهرستان رودان در دوران طلایی حماسه و دفاع، بیش از 200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.