ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 65591
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۲۶
  • 206 بازدید
  • ارسال توسط :
پوستر‌های تبلیغاتی تهدیدآمیز داعش در آستانه کریسمس+ تصاویر

پوستر‌های تبلیغاتی تهدیدآمیز داعش در آستانه کریسمس+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، گروه وهابی داعش یکبار دیگر با انتشار تعدادی پوستر تبلیغاتی در میان عناصر این گروه، از آنها خواست که حملاتی مرگبار در بازارهای کریسمسِ کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان انجام دهند. در یکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، گروه وهابی داعش یکبار دیگر با انتشار تعدادی پوستر تبلیغاتی در میان عناصر این گروه، از آنها خواست که حملاتی مرگبار در بازارهای کریسمسِ کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان انجام دهند.

در یکی از این پوسترهای تبلیغاتی یک عنصر گروه تروریستی داعش با لباس سیاه پشت سر یک بابانوئل در خیابان «ریجنت» در ناحیه وست اِند لندن ایستاده است. روی این پوستر به زبان های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نوشته شده است: «خیلی زود در تعطیلات شما».

پوستر‌های تبلیغاتی تهدیدآمیز داعش در آستانه کریسمس+ تصاویر

در یک عکس دیگر هم یک چاقوی خونین در دستان یک داعشی قرار دارد و در پشت زمینه این عکس هم برج ایفل فرانسه به چشم می خورد. پایین این تصویر هم همان متن به زبانهای انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نوشته شده است.

پوستر‌های تبلیغاتی تهدیدآمیز داعش در آستانه کریسمس+ تصاویر

انتشار این تصاویر تهدیدآمیز از سوی داعش پس از آن رخ داد که پلیس آلمان ۶ نفر را به ظن ارتباط با گروه صهیونیستی داعش بازداشت کرد. گویا این افراد قصد داشتند در بازار کریسمس در منطقه ای از برلین حمله تروریستی انجام دهند.

انتشار چنین تصاویر وحشتناکی از سوی عناصر داعش می تواند خطرناک باشد و حامیان این گروه تروریستی –موسوم به گرگ های تنها—را ترغیب به انجام حمله ای تروریستی کند.

داعش در سال جاری میلادی حملات تروریستی زیادی را در اروپا انجام داده و مسئولیت آنها را هم بر عهده گرفته است. در دسامبر سال گذشته میلادی، یکی از عناصر گروه تروریستی داعش با یک کامیون به سمت مردمی که در بازار کریسمس در برلین، پایتخت آلمان جمع شده بودند حرکت کرد و آنها را زیر گرفت. این حادثه تروریستی ۱۲ کشته و ۴۸ مجروح بر جای گذاشت.

گروه تروریستی داعش هر ساله در آستانه مراسم کریسمس این گونه پوسترهای تهدیدآمیز را منتشر می کند. داعش پیش از این هم پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان را به مرگ تهدید کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.