ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6560
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم با پانزدهمین شهید مدافع حرم دماوند وداع کردند

مردم با پانزدهمین شهید مدافع حرم دماوند وداع کردند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، همزمان با شب قدر، مردم شهیدپرور و روزه‌دار شهرستان دماوند با شهید والامقام «غلام‌حضرت حسینی»، پانزدهمین شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) وداع کردند. مراسم وداع با شهید حسینی در مسجد الزهرا(س) شهرک امام خمینی(ره) و به همت پایگاه بسیج شهید سهراب‌زاده شهر […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، همزمان با شب قدر، مردم شهیدپرور و روزه‌دار شهرستان دماوند با شهید والامقام «غلام‌حضرت حسینی»، پانزدهمین شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) وداع کردند.

مراسم وداع با شهید حسینی در مسجد الزهرا(س) شهرک امام خمینی(ره) و به همت پایگاه بسیج شهید سهراب‌زاده شهر دماوند برگزار شد.

مردم شهیدپرور دماوند با سوگ و ماتم و با ندای «یا علی» و «یا حسین» با پانزدهمین گل چیده‌شده از باغ مدافعان حرم شهرستان دماوند وداع کردند.

مراسم وداع با این شهید همراه با سوز و ماتم در نوزدهمین شب ماه رمضان، شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) برگزار شد.

شهید حسینی در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ این شهید مدافع حرم از اتباع افغانستانی، 21 ساله و ساکن آبسرد بوده و به همین علت مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید والامقام نیز در هفته پیش رو در شهر آبسرد برگزار می‌شود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، در مراسم وداع با پانزدهمین مدافع حرم شهرستان دماوند نماهنگی پخش شد و سپس امید فیضی به مدیحه‌سرایی پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن