ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65612
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۰
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه در کردستان: وحدت قلبی امت اسلامی عامل اصلی پیروزی بر داعش است

نماینده ولی فقیه در کردستان: وحدت قلبی امت اسلامی عامل اصلی پیروزی بر داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان اظهار کرد: این حکمت خدا بود امت اسلامی زیر یک پرچم متشکل از قومیت ها و نژادهای مختلف با هم متحد شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه همزمان با آخرین روز از هفته بسیج در دیدار فرماندهان سپاه و بسیج استان اظهار کرد: این حکمت خدا بود امت اسلامی زیر یک پرچم متشکل از قومیت ها و نژادهای مختلف با هم متحد شده و بر داعش پیروز شوند.
وی افزود: این حرکت بزرگی برای اسلام بود و انتطار می رود با تلاش های گستره و وحدت مردم، پیروزی های دیگری نصیب مسلمانان شود.
آیت الله حسینی شاهرودی نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیروزی را ارزنده دانست و تاکید کرد: این نهاد انقلابی با ایجاد وحدت رویه بین امت اسلامی توانست مسلمانان را برای یک پیروزی واحد هدایت کند.
وی همچنین با ابراز پیام تسلیت به حادثه دیدگان زلزله غرب استان کرمانشاه گفت: مصیبتی که در کرمانشاه بر ایران وارد شد آزمایشی برای همه ما بود که مردم سربلند و پیروز از این آزمایش بیرون آمدند.
نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در این حادثه همه مردم هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و برای حل مشکلات مردم زلزله زده پای کار آمدند و بار دیگر وحدت خود را به جهانیان نشان دادند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: این یک افتخار است که نماینده سازمان ملل در زمان حضور در مناطق زلزله زده اعلام کند ما آماده کمک رسانی بودیم اما ایران قبول نکرد و این نشان می دهد که مردم ایران با اتحاد تواسنتند مشکلات خود را حل کنند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به تمام آحاد جامعه در هر شرایطی از شاخصه های بسیجی است، افزود: تمام مردم ایران در حریان کمک به حادثه دیده گان بسیج شدند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اگر مردم در انجام کاری جهادی متحد باشند خداوند این وعده را داده که زمانی که دشمنان می خواهند توطئه کنند به این امت کمک می کند، یادآور شد: خداوند متعال از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در انجام کارهای بسیج گونه حامی امت انقلابی بوده است.
آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی در میان امت اسلامی بویژه در ایران اسلامی است مانع اصلی ایستادگی در برابر استکبار و حامیان آنها در منطقه است.

** سپاه کردستان مشکل اسکان موقت سهم خود را به پایان رسانده است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این دیدار گفت: سپاه کردستان عهده دار بازسازی 6 روستا با 300 خانوار جمعیت در مناطق زلزله زده غرب استان کردمانشاه است و اکنون اسکان موقت آنان را به اتمام رسانده است.
سردار سرتیپ محمدحسین رجبی با بیان اینکه هم اکنون در انتطار اعلام دولت و مسئولان برای سکونت دائم روستاییان و آغاز کارهای نوسازی هستیم، افزود یک خیر کردستانی 250 دستکاه کانکس 12 متری به زلزله زدگان اهدا کرد که با این اقدام در این 6 روستا از اسکان اضطراری عبور و اسکان موقت را نیز به اتمام رساندیم.
وی تاکید کرد: سپاه کردستان با توجه به اینکه اقدامات گسترده ای در محرومیت زدایی انجام داده در مناطق زلزله زده نیز با توجه به این تجربه توانست عکس العمل خوب و به موقعی داشته باشد و از نیروهای پیشرو در حل مشکلات آسیب دیدگان باشد.
سردار رجبی یادآور شد: هم اکنون آوار برداری روستاها با حضور نیروهای بسیج و سپاهی و بکارگیری 6 دستگاه بودلزر و 10 دستکاه کمپرسی مهندسی در حال انجام است.

** طرح اعتلای بسیج به جدیدت در کردستان در حال انجام است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج با جدیدت در حال انجام است، افزود: در این طرح برنامه های مختلفی از جمله طرح سلامت، محرومیت زدایی، ایجاد صندوق های قرص الحسنه و ارتقای امنیت و سازندگی است.
وی افزود: طرح کرامت 2 که برنامه های پیشگیری از آسیب های اعتیاد در جامعه است نیز به خوبی در حال اتجام است و سپاه شهرستان سنندج نیز در بین شهرستان ها اقدام های قابل توجهی داشته است.
سردار رجبی یادآور شد: همچنین سپاه کردستان در طول هفته بسیج 2 هزار و 829 برنامه مرتبط با بسیج را اجرا کرد و برخی از این برنامه ها که مدت دار هستند بعد از این هفته اجرا می شوند.
29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: حسن حسین زاده ** انتشار: مجید سلیمانی
3034/9102

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.