ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65619
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی جبهه مقاومت مرهون خون شهیدان است

پیروزی جبهه مقاومت مرهون خون شهیدان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سید علی مهاجر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان پیروزی جبهه مقاومت را مرهون خون شهیدان همچون واقعه پنجم آذر گرگان دانست و اظهار کرد: اگر خون شهدا در دوران مختلف انقلاب نبود این پیروزی محقق نمی شد. وی بیان کرد: همواره بین جبهه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، سید علی مهاجر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان پیروزی جبهه مقاومت را مرهون خون شهیدان همچون واقعه پنجم آذر گرگان دانست و اظهار کرد: اگر خون شهدا در دوران مختلف انقلاب نبود این پیروزی محقق نمی شد.

وی بیان کرد: همواره بین جبهه حق و کفر جنگ است که با ظهور امام زمان(عج) حق بر باطل غلبه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی جبهه مقاومت نوید این خواهد بود که وعده خداوند حق است، افزود: اگر ما صابر و پای بند به آرمان های خود باشیم خداوند به وعده خود عمل می کند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: روزی که امام خمینی(ره) بسیج را شکل دادند، بسیج جهان اسلام را رقم زدند و باید دانست با تفکر بسیجی این پیروزی محقق شد.

وی تصریح کرد: در پی واقعه پنجم آذر گرگان رهبر معظم انقلاب می فرمایند مردم به صورت خودجوش آمدند و با طاغوت مبارزه کردند، اکنون هم توصیه ایشان در عمل انقلابی و هنگام به موقع، آتش به اختیار عمل کردن است که آتش به اختیار بودن ما برگرفته از چارچوب قانون کار فرهنگی و خود جوش است.

مهاجر با اشاره به اینکه هرگاه خطری چه از طریق حوادث طبیعی و چه از طریق غیر طبیعی مردم انقلاب و نظام را تهدید کند بسیجیان جان فشانی خواهند کرد، اظهار کرد: در پی حادثه اخیری که در کشور و استان کرمانشاه پیش آمد مردم گرگان هم همچون دیگر مردم کشور کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به کرمانشاه ارسال کردند.

اعزام سه مرحله کمک به زلزله زدگان کشور

وی افزود: در همین راستا ما شاهد اعزام سه مرحله کاروان در قالب کمک های غیر نقدی و اقلام مورد نظر هموطنان از استان به مناطق زلزله زده بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از بازسازی و ساخت و ساز هفت روستا در منطقه سرپل ذهاب خبر داد و گفت: طی تفاهم انجام شده ساخت خانه و ایجاد شغل دامداری برای مردم منطقه از کارهایی است که توسط سپاه استان در این هفت روستا انجام خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه زودتر خانه ها ساخته شود و تحویل مردم منطقه دهیم ستاد باز سازی را راه اندازی کردیم و هماهنگی های لازم صورت گرفت و اکنون در مرحله آور برداری هستیم که بعد از آن برای بازسازی آماده می شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.