ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6562
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۵۲
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تبعیت از ولایت فقیه وصیت مدافعان حرم است

تبعیت از ولایت فقیه وصیت مدافعان حرم است

مجید حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: خانواده برای ما بسیار مهم و رکنی انکار‌ناپذیر است که نقش اساسی و عمده‌ای در جامعه دارد. وی ادامه داد: پشتیبانی و کمک خانواده فرماندهان سبب می‌شود که تمام کارها خوب و کامل انجام […]

مجید حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات اظهار کرد: خانواده برای ما بسیار مهم و رکنی انکار‌ناپذیر است که نقش اساسی و عمده‌ای در جامعه دارد.

وی ادامه داد: پشتیبانی و کمک خانواده فرماندهان سبب می‌شود که تمام کارها خوب و کامل انجام شود و اگر این حمایت و پشتیبانی از سوی خانواده‌ها نبود، کارها به سرانجام نمی‌رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر گفت: اگر حماسه و فداکاری شهیدان مدافع حرم نبود اکنون جنگ در کشور ما بود و این حماسه‌ها است که جنگ را به بیرون از مرزهای فرستاده است.

وی عنوان کرد: الان شهیدان مدافع حرم ما از نسل‌های سوم و چهارم انقلاب هستند که با ایمان بالا و فداکاری در سوریه و عراق مقابل دشمنان جنگ می‌کنند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بعضی‌ها اذعان می‌کردند که نسل سوم و چهارم انقلاب از شهیدان و مردان انقلابی فاصله گرفته‌اند اما این حماسه و فداکاری‌ها خلاف این نظر را ثابت کرد و باید گفت که اگر این حماسه‌های نسل سوم و چهارمی بیشتر نباشد، کمتر نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرمشهر تصریح کرد: یکی از پیام و وصیت‌های مدافعان حرم این است که باید تابع و رهرو راه شهیدان باشیم، براساس آنها گام برداریم و عمل کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه دومین خواسته و درخواست مدافعان حرم است و ما باید در اعمال و کارهای خود رضایت ولایت فقیه را مدنظر داشته باشیم و براساس آن عمل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن