ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65639
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس امنیت ملی افغانستان مسئول پروژه داعش است

رئیس امنیت ملی افغانستان مسئول پروژه داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «لالی حمیدزی»، عضو مجلس افغانستان، معصوم استانکزی، رئیس امنیت ملی این کشور را به حمایت از داعش متهم کرد و صراحتا گفت: آقای استانکزی مسئول پروژۀ داعش است. همزمان با این، این عضو مجلس نمایندگان، «اکرم خپلواک»، مشاور ارشد رئیس […]

رئیس امنیت ملی افغانستان مسئول پروژه داعش استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «لالی حمیدزی»، عضو مجلس افغانستان، معصوم استانکزی، رئیس امنیت ملی این کشور را به حمایت از داعش متهم کرد و صراحتا گفت: آقای استانکزی مسئول پروژۀ داعش است.

همزمان با این، این عضو مجلس نمایندگان، «اکرم خپلواک»، مشاور ارشد رئیس جمهور در امور سیاسی را نیز به همکاری با سازمان اطلاعات پاکستان متهم کرد.

آقای حمیدزی در این باره گفت: «من رسمأ این جا می گویم که معصوم استانکزی، مسئول پروژۀ داعش است و اکرم اخپلواک عضو آی اس آی پاکستان و مسئول امضای خط دیورند است.»

پیش از این، همایون همایون، معاون اول مجلس افغانستان نیز در یک نامۀ رسمی به مشاور امنیت ملی اعلام کرده بود که در مهمانخانۀ معصوم استانکزی، مردان مشکوک که علیه منافع ملی کار می کنند حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.