ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65641
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۶:۵۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش، مجروحان خود را می‌کشد!

داعش، مجروحان خود را می‌کشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع میدانی، در پی آزادسازی اکثر شهرها، داعش دیگر مرکز درمانی در اختیار نداشته و از نظر امکانات دارویی نیز در بدترین وضعیت به سر می‌برد. به همین جهت این گروه تروریستی با تفکیک شهروندان غیرنظامی […]

داعش، مجروحان خود را می‌کشد!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع میدانی، در پی آزادسازی اکثر شهرها، داعش دیگر مرکز درمانی در اختیار نداشته و از نظر امکانات دارویی نیز در بدترین وضعیت به سر می‌برد. به همین جهت این گروه تروریستی با تفکیک شهروندان غیرنظامی از تروریست‌های خود و حتی طبقه‌بندی تروریست‌ها بر مبنای رده سازمانی، داروها و امکانات درمانی را سهمیه‌بندی کرده‌اند!

بر مبنای این گزارش، درمان و دارو منحصرا در اختیار مسئولین و افراد رده بالای داعش قرار می‌گیرد و بقیه افراد اعم از سربازان و نیروهای عادی داعش یا غیرنظامیان در اطراف شهر المیادین، بعد از جراحت تنها گزینه‌ای که در اختیار دارند مرگ است!

این وضعیت برای غیرنظامیانی که مجروح نمی‌شوند بغرنج‌تر است. برخی داروها در اختیار همه تروریست‌های داعش قرار می‌گیرد؛ اما باز هم از ازائه آن به شهروندان و غیرنظامیان خودداری می‌کنند.

با این حال به نظر می‌رسد اوج قساوت داعشی‌ها در مورد تروریست‌های خودشان باشد. با توجه به فقدان مراکز درمانی، بخشنامه‌ای صادر شده که کسی حق حمل مجروحان در حین نبرد را ندارد و اگر تروریستی در نبردها مجروح شد؛ توسط همسنگرهایش باید اعدام شود!

منبع: مشرق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.