ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65646
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۰۱
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی شهید اسکندری به تصویر کشیده می‌شود

زندگی شهید اسکندری به تصویر کشیده می‌شود

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از فراهم شدن مقدمات ساخت مستند فاخر تلویزیونی از زندگی شهید مدافع حرم، سردار عبداله اسکندری خبر داد. وی در دیدار با خانواده سردار شهید عبداله اسکندری با اشاره […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس از فراهم شدن مقدمات ساخت مستند فاخر تلویزیونی از زندگی شهید مدافع حرم، سردار عبداله اسکندری خبر داد.

وی در دیدار با خانواده سردار شهید عبداله اسکندری با اشاره به پایان پژوهش این مستند گفت: بزودی مراحل تصویربرداری آغاز می‌شود.

سهرابی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم در حد توان شخصیت شهید اسکندری را که در هر مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه خود را شناخت و به آن عمل کرد برای الگوگیری به مردم معرفی کنیم.

همسر شهید اسکندری نیز اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر داعش تحقق وعده الهی است که اگر خدا را یاری کنید قطعا خدا شما را یاری خواهدکرد.

علی اسکندری فرزند این شهید نیز بیان کرد: ساخت این مستند اثری ماندگار است تا نسل جوان و نسل‌های آینده بدانند مردانی برای دفاع از حریم آل الله کیلومتر‌ها دورتر از وطن جانشان را فدا کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.