ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65658
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۰۸
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس امنیت ملی افغانستان مسئول پروژه داعش است

رئیس امنیت ملی افغانستان مسئول پروژه داعش است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «طلوع»، «لالی حمیدزی» نماینده ولایت قندهار در پارلمان افغانستان اظهار داشت: «معصوم استانکزی» رئیس اداره امنیت ملی افغانستان «مسئول پروژه داعش» است. وی همچنین «اکرم خپلواک» مشاور ارشد رئیس جمهور افغانستان را به همکاری با سازمان اطلاعات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «طلوع»، «لالی حمیدزی» نماینده ولایت قندهار در پارلمان افغانستان اظهار داشت: «معصوم استانکزی» رئیس اداره امنیت ملی افغانستان «مسئول پروژه داعش» است.

وی همچنین «اکرم خپلواک» مشاور ارشد رئیس جمهور افغانستان را به همکاری با سازمان اطلاعات ارتش پاکستان موسوم به «آی.اس.آی.» متهم کرد.

این عضو پارلمان افغانستان گفت: «من رسماً اینجا می‌گویم که معصوم استانکزی، مسئول پروژه داعش است و اکرم خپلواک جاسوس آی‌اس‌آی و مسئول امضای خط دیورند است».

«لالی حمیدزی» نماینده قندهار در پارلمان افغانستان پیش از این نیز گفته بود که افراد مفسد و جاسوسان کشورهای خارجی در اطراف رئیس جمهور افغانستان گرد آمده‌اند.

«عبدالظاهر قدیر» معاون اول پارلمان افغانستان و نماینده مردم «ننگرهار» نیز چندی پیش اظهار داشت اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد حکومت افغانستان و شورای امنیت ملی از گروه تروریستی داعش حمایت می‌کند.

وی اذعان کرد دولت افغانستان نه‌تنها از جنگ در برابر داعش در ولایت ننگرهار حمایت نمی‌کند، بلکه بارها در برابر جلوگیری از جنگ با این گروه تروریستی موانعی ایجاد کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.