ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65664
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۱۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره شهید آبروی محله در بردخون بوشهر

برگزاری یادواره شهید آبروی محله در بردخون بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، امام جمعه دیر در این آیین گفت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل و تکریم مقام شامخ شهید و انس بیشتر با خانواده شهداست.حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: عزت، اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست که باید قدردان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، امام جمعه دیر در این آیین گفت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل و تکریم مقام شامخ شهید و انس بیشتر با خانواده شهداست.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: عزت، اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهداست که باید قدردان آنان باشیم.
فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: به پاس جان فشانی شهید زنگباری که آبروی کوچه و محله های شهر هستند، این یادواره برگزار شده است.
سرهنگ میرزا احمدی ضمن تقدیر از دست اندرکاران این یادواره افزود: شهدا ارزش های اسلامی جامعه هستند و وظیفه ما نیز در زمان حاضر حفظ ارزش های معنوی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلای بردخون در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهید و شهادت است.
سرهنگ یوسف درویشی افزود: شهید بلال زنگباری متولد 1337 اولین شهید بخش بردخون است که در پنجم مهر سال 1360 در جبهه آبادان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
وی گفت: بخش بردخون 22 شهید، 1 آزاده و 45 جانباز در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
بردخون از توابع شهرستان دیر با 12 هزار نفر جمعیت در فاصله 150 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:خدانظر خواجه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.