ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65668
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
  • 372 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیسی: تفکر انقلابی در اقتصاد مشکلات را حل می‌کند

رئیسی: تفکر انقلابی در اقتصاد مشکلات را حل می‌کند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حق را باطل نشان دادن و بالعکس کار دشمن است، تصریح کرد: یکی از روش‌‌های دشمنان ترور شخصیتی است. حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای قیام پنجم آذر گرگان و شهدای مدافع حرم که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار […]

خبرگزاری فارس: تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حق را باطل نشان دادن و بالعکس کار دشمن است، تصریح کرد: یکی از روش‌‌های دشمنان ترور شخصیتی است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای قیام پنجم آذر گرگان و شهدای مدافع حرم که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ، جنگ اراده‌ها وجود داشته است و افراد با ظرفیت را در میدان در مقابل مستکبران و خودخواهان حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه حیات انسان مادی و معنوی است، تصریح کرد: حیات جسم و جان است، حیات ماده و معناست، انسان برخلاف دیگر موجودات عالم دارای فکر، اندیشه، مسؤولیت، اختیار و آزادی است، انسان دارای نیرویی است که می‌تواند خود را از ملائکه برتر قرار دهد.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: انسان دارای عظمتی است که باید ظرفیت قوه را به فعلیت برساند؛ انسان دارای ظرفیتی است که اگر خود و خدا را و حجت و مقتدایی که خدا برای انسان قرار داده است و همچنین هستی جهان را بشناسد، این انسان می‌تواند چهار تعامل برقرار کند.

رئیسی بیان کرد: اگر ارتباط انسان با خود، خدا، دیگران و جهان براساس معرفت به خوبی تنظیم شود، به سمت تعالی پیش می‌رود، زمینه دستیابی به راه معرفت برای همه انسان‌ها وجود دارد، انسان حق ندارد، ابزار معرفتی را در خودش تعطیل کند یا به نحوی آن را کم‌سو یا بی‌سو کند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ حیات انسان؛ حجج الهی و نمایندگان خدا روی زمین انسان را به حق، عدالت، خداپرستی و مسیر معرفت‌الله و معرفت‌النفس هدایت کردند، خدا هیچ کس را در دنیا گمراه نکرد.

تولیت آستان قدس رضوی توضیح داد: آنچه باعث لغزش و انحراف می‌شود خود انسان است؛ قرآن زمینه ضلالت را معرفی می‌کند؛ کسانی که در مقابل خداپرستی، خداخواهی، حق‌خواهی و عدالت‌خواهی صف‌آرایی کردند و حق را مطابق میل خود ندیدند و عدالت را برنتابیدند و به جای خداپرستی به خودپرستی دچار شدند، به گمراهی و انحراف کشیده خواهند شد.

رئیسی تأکید کرد: در مقابل شجره طیبه، شجره خبیثه و در مقابل حزب‌الله، حزب‌الشیطان قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمن، ترور شخصیتی است، افزود: این روش فقط متعلق به بنی‌امیه و بنی‌عباس نیست.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آنچه دشمن علیه نظام اسلامی، مواضع نظام، علیه بسیج و نیروهای انقلابی در بین مردم شبکه‌های خبری دارد به این دلیل است که می‌خواهند ذهن‌ها را نسبت به جریان اثرگذار مشوش کنند و این توطئه همیشه در ذهن دشمن بوده است.

رئیسی گفت: روزی جریان داعش در کشورهای منطقه سر می‌برید، آنهایی که این جریان را می‌شناختند، می‌دانستند که این روش صهیونیست‌هاست، مگر مسلمان ممکن است سر ببرد، یا به زن و بچه مردم رحم نکند و شهرها را غارت کند، ولو آنکه در پرچم آنها اسم اسلام نوشته شده باشد.

وی بیان کرد: کسانی که اهل شناخت بودند زمان‌شناسانه عمل کردند و نیروها را برای از بین بردن غده سرطانی داعش بسیج کردند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه داعش یک جریان اسرائیلی ـ آمریکایی است، گفت: کسی که بهترین تشخیص را در این مسیر دادند، مقتدای بصیرت‌آفرین ما بودند که این جریان استکبار را شناختند و زمان‌شناسانه عملکرد و نیروها را بسیج کرده و غده سرطانی را از جهان برداشتند.

رئیسی با بیان اینکه غده سرطانی می‌خواهد اسلام را به آتش بکشد، افزود: تمام اهداف استکبار هم این است که جریان فلسطین را به حاشیه بکشاند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی می‌خواهد درگیری کشورهای اسلامی مسئله اول باشد که این یک حرکت صحیح نیست و در اینجا شناخت دشمن بسیار مهم است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: داعش فقط یک مسئله نظامی نیست، بلکه یک مسئله فرهنگی است و باید به مقتضای یک لشکر نظامی یک لشکر فرهنگی و فکری برای اصلاح اندیشه‌ها در جهان اسلام تشکیل شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه جهان اسلام باید در مقابل جریان حزب‌الشیطان آگاه و هوشیار باشد، تصریح کرد: جریان نفاق بیشترین ضربه را در تاریخ اسلام به اسلام وارد کرده است.

وی با بیان اینکه جریان امامت و ولایت و حق‌طلبی تداوم دارد، تأکید کرد: به همین تناسب جریان باطل نیز تداوم دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نظامی که به نام اسلام و ارزش‌های دینی برپا شده است و بسیج به عنوان شجره طیبه و آثار و برکات زیادی دارد، جریان دلداده به خدا، دین، عاشق خدا و خدمتگزار مردم که تفکر و اندیشه انقلابی دارد می‌تواند بر مشکلات فائق شود.

رئیسی گفت: کسانی می‌گویند با این شعار مشکلات کشور حل نمی‌شود، در حالی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در هر عرصه‌ای در مدیریت جهادی، بسیجی و انقلابی به موفقیت رسیدیم.

وی افزود: در هر عرصه‌ای که مدیریت بسیجی با تفکر بسیجی حاکم شود، هم منافع پیش‌رو حل می‌شود و هم منافع طولانی‌مدت برطرف خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: در درون تفکر انقلابی تفکر تدبیر نیز وجود دارد، نگاه انقلابی با چشم‌انداز نیز وجود دارد.

وی گفت: تفکر انقلابی باید در اقتصاد نیز به وجود آید و نمی‌توان با حرف زدن کارها را گذراند و فعالان اقتصادی باید تفکر جهادی داشته باشند.

رئیسی گفت: اکنون هیچ قراردادی بدون بازیگری ایران شکل می‌گیرد و این عزت با یک تفکر انقلابی و بسیجی به وجود آمده است.

وی بیان کرد: با نگاه بسیجی و انقلابی مشکل فقر، بیکاری و مشکلاتی که مردم را ناراحت کرده است، برطرف می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم باید پشتیبان دولت باشند، چون می‌دانند این حرکت در راستای پیشرفت و رسیدن به قله‌هاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.