ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65675
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن ۱۵ شبه‎نظامی ائتلاف سعودی در یمن

کشته و زخمی شدن ۱۵ شبه‎نظامی ائتلاف سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله، تعداد دیگری از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار دادند. یک منبع نظامی یمن گفت: ۱۵ نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی روز گذشته در عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله، تعداد دیگری از عناصر شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمن گفت: ۱۵ نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی روز گذشته در عملیات تک‎تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در جبهه‌های تعز، البیضا، نهم و عسیر کشته و یا زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری العالم، این منبع که نامش فاش نشد گفت: ۲۲ نفر از عناصر مزدور سعودی نیز طی روزهای جمعه و شنبه گذشته در عملیات نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در جبهه های داخلی کشته و یا زخمی شدند.

بیش از 400 نفر از عناصر مزدور نیز از ابتدای ماه نوامبر در عملیات تک تیراندازان در جبهه های تعز، نهم و الجوف و شبوه از پای درآمدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.