ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65679
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
نابودی داعش به نفع تمام مردم جهان

نابودی داعش به نفع تمام مردم جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی به مظلومیت‌های مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: در خاک غربت جنگیدند و حتی بر اثر نادانی‌های عده‌ای تهمت‌های زیادی به آنان زده شد، اما […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی به مظلومیت‌های مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: در خاک غربت جنگیدند و حتی بر اثر نادانی‌های عده‌ای تهمت‌های زیادی به آنان زده شد، اما دست از دفاع اسلام برنداشتند.

وی با بیان اینکه نابودی داعش به نفع تمام مردم جهان شده است، افزود: این موفقیت نه فقط برای جهان اسلام بلکه باعث آرامش خاطر تمام مردم دنیا شد، حتی آمریکا که سردمدار داعش بود، امروز با ریشه‌کن شدن آن احساس آرامش می‌کند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی پشتیبان تمام جریان‌های تروریستی را کشور‌های قدرمند دنیا دانست و گفت: تمام جریان‌های تروریسمی که شکل می‌گیرد، حتی اگر بنا باشد چند نفر خرابک‌اری انجام دهند بدون استثنا از کشور‌های بیگانه ساپورت می‌شوند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

یوسفیان‌ملا با بیان رفتار‌های بی‌رحمانه داعش افزود: هیچ جنگی در تاریخ شاهد این هجم خشونت و قصاوت نبود، آنان به راحتی سر می‌بریدند و با تفکر کشتن شیعیان به بهشت می‌روند جنایات بی‌شماری انجام دادند.

وی منابع مالی داعش را از کمک‌های آمریکا دانست وگفت: کمک‌های مالی زیادی به این گروه تروریستی انجام شد، نفت‌هایی که به‌راحتی به خاک ترکیه برده می‌شود و از طریق متحدان آمریکا به فروش می‌رسید، شرایط رفاهی زیادی برای آنان فراهم کرده بود به‌طوری که از کشور‌های تاجیکستان و آسیای میانه با خانواده برای قرار گرفتن در حکومت داعش مهاجرت می‌کردند.

وی با اعلام اینکه تامین سلاح‌های مورد نیاز داعش توسط آمریکا تامین می‌شد، افزود: نیرو‌هایی که با آنان هم پیمان می‌شند نه تنها از خاورمیانه بلکه از دیگر نقاط جهان، چون اروپا و آمریکا نیز بودند.

یوسفیان رهبر انقلاب اسلامی را آینده‌نگری قوی خواند وافزود: در زمانی که مدافعان حرم به سوریه و عراق می‌رفتند بسیاری از مسئولین تعجب می‌کردند که چرا باید این کار را انجام دهیم در حالی که رهبری با آینده‌نگری و پیش‌بینی این لحظات را می‌دیدند و این نشان از فهم و درک بالای ایشان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.