ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 65681
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
  • 515 بازدید
  • ارسال توسط :

گلایه ستاد تکریم شهدای مدافع حرم از نادر طالب زاده مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی 57

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس فرهنگی پایگاه 598، ستاد مردمی تکریم و تشییع شهدای مدافع حرم استان قم در نامه ای گلایه آمیز به نادر طالب زاده مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی 57 که از شبکه پنج سیما پخش می شود نوشت: خدمت کارگردان انقلابی حاج نادر طالب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس فرهنگی پایگاه 598، ستاد مردمی تکریم و تشییع شهدای مدافع حرم استان قم در نامه ای گلایه آمیز به نادر طالب زاده مجری و سردبیر برنامه تلویزیونی 57 که از شبکه پنج سیما پخش می شود نوشت:

خدمت کارگردان انقلابی
حاج نادر طالب زاده
سلام علیکم
پیروزی غرور آفرین شیر بچه های مدافع حرم تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عزیز بر داعش جنایتکار را به شما فرهیخته رسانه ای کشور تبریک عرض میکنیم.

غرض از این نوشته در مورد برنامه ۵۷ شماست که از شبکه پنج سیما چند روز پیش پخش شد و در آن برنامه متاسفانه بیان شد که در قم شهدای مدافع حرم از فاطمیون و زینبیون غریبانه تشییع و تدفین میشوند!!

حرفی که کاملا اشتباه است و خلاف واقعیت می باشد.

برنامه تشییع و تدفین این شهدای عزیز توسط بسیجیان جان برکف با همکاری سپاه علی ابن ابی طالب قم و ستاد مردمی تکریم شهدای مدافع حرم انجام میگیرد. افراد زیادی مخلصانه زحمت میکشند تا همه امور به نحو عالی و در خور شهدا صورت بگیرد تا در ابتدا مرضی خانم حضرت زینب سلام الله علیها و سپس مورد عنایت خود شهدای عزیز مدافع حرم واقع شود. البته کمبود هایی وجود دارد ولی اینکه میگویید ۲۰نفر در زیر تابوت شهدا بودن این بی انصافی و اجحاف در حق این عزیزان بسیجی آتش به اختیار بود که در برنامه شما به این عزیزان بیان شد. انتظار میرفت جنابعالی بعد از تماس دوستان ستاد مردمی تکریم شهدای مدافع حرم با شما و درخواست برای پخش فیلم و عکس های کارهای بسیار صورت گرفته در برنامه شما برای تبیین مردم، از برنامه شما موافقت شود که متاسفانه با بی مهری روبرو شد و پخش نگردید.

لذا با توجه به بیان خلاف واقعیت در برنامه شما و عدم پخش فیلم های برنامه تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم در قم برآن شدیم این رنجنامه را خدمت شما بیان داشته و جهت تنویر افکار عمومی منتشر نماییم
 
والعاقبه للمتقین
ستاد مردمی تکریم وتشییع شهدای مدافع حرم استان  قم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.